پنجشنبه 22 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

بی پولی انتشار دو روزنامه را متوقف کرد

تهران - ايرنا - براساس برخی شنيده ها مديرعامل موسسه سخن گستر روزنامه های صبح اقتصاد و ايران نيوز انگليسی را از امروز تعطيل کرده است.

يکی از خبرنگاران صبح اقتصاد که خواست نامش فاش نشود روز چهارشنبه به خبرنگار فرهنگی ايرنا گفت : صبح اقتصاد و ايران نيوز وابسته به موسسه سخن گستر است و نيروهای اين دو روزنامه به دليل مشکلات مالی تعديل شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته وی ، مجيد آقازاده مديرعامل موسسه سخن گستر و مديرمسوول ايران نيوز و صبح اقتصاد با ارسال نامه ای از کارکنان اين دو روزنامه اعم از خبرنگار و کارکنان امور اداری و مالی خواسته است تا تسويه حساب کنند.

وی افزود: حميدرضا نقاشيان به عنوان رييس هيات مديره و صاحب امتياز اين دو روزنامه است.

براساس برخی اخبار بسياری از کارکنان اين روزنامه ها در ۳۰ ماه گذشته حقوق نگرفته اند و از هشت ماه پيش تاکنون نيز حق بيمه آنان برای سازمان تامين اجتماعی ارسال نشده است.

وی همچنين گفت: برخی کارکنان اين روزنامه ها معتقدند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت کار و امور اجتماعی آنگونه که برای کارفرما اهميت قائل هستند، به خبرنگاران و ساير شاغلين رسانه ها بهايی نمی دهند.

اين مقام آگاه اضافه کرد: طبق اعلام اداره امور مالی يکی از اين روزنامه ها حتی کارکنان نمی توانند برای دريافت مطالبات خود، حکم توقيف اموال اين روزنامه را بگيرند.

وی در پايان گفت: تاکنون از حدود۱۲۰ نيروی اين موسسه فقط ۲۰ نفر به کار خود ادامه می دادند که به دنبال درخواست تسويه حساب اين نيروها نيز از روزنامه منفک شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016