شنبه 24 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

وزیر کشور: تشکیل تشکل های مردم نهاد برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر

16-558-sxs.jpg
وزیر کشور گفت: تشکیل تشکل های مردم نهاد می تواند یکی از راهکارهای ترویج امر به معروف و نهی از منکر باشد.

عبدالرضا رحمانی فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، اظهار کرد: موضوع امر به معروف و نهی از منکر امری دینی و بر همه ما واجب است.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری مردم در اجرای امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد : ظرفیت های مردمی در این حوزه نباید فراموش شود؛ چرا که مردم ما خود معتقد به این مهم هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رحمانی فضلی همچنین یادآور شد: در حوزه های اجرایی اگر مواردی رعایت شد، باید در نظر داشت که امر به معروف و نهی از منکر باید لسانی صورت گیرد.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما به مجلس نیز این بود که مردم در قالب تشکل های مردم نهاد به صورت خود جوش اقدام به فرهنگ سازی در این خصوص کنند.

وی در خصوص افزایش اختیارات استانداری‌ها و کاهش تمرگز گرایی گفت: این موضوع در دستور کار ما قرار دارد و بدون شک اختیارات استانداری‌ها در حوزه های مختلف افزایش چشمگیری داشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016