دوشنبه 26 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

مطهری: مخالفت‌ها عليه وزیر علوم پیشنهادی سازمان‌يافته است

نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن سازمان يافته خواندن مخالفت‌ها با وزير پيشنهادی علوم، گفت: معمولا دستگاه‌های اطلاعاتی اسناد و مدارکی را در اختيار برخی نمايندگان قرار می‌دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی مطهری در حاشيه جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی معمولا اسناد و مدارکی را در اختيار برخی نمايندگان قرار می‌دهند و رده‌های پايين‌تر کار خود را انجام می‌دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره فضای مجلس نسبت به وزير پيشنهادی علوم، گفت: هنوز فضا خيلی روشن نيست اما احساس من اين است که به مرور فضا بهتر می‌شود، به هر حال ما وظيفه خود را انجام می‌دهيم و حرف‌هايمان را می‌زنيم، چه وزير رای بياورد يا نه.

نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره نقش رييس مجلس در جلسه رای اعتماد به وزرای پيشنهادی، يادآور شد: رييس مجلس نمی‌تواند کاری انجام دهد چرا که در جلسه قرعه‌کشی می‌شود و افراد حرف‌هايشان را در مورد گزينه پيشنهادی دولت مطرح می‌کنند.

فراکسيون رهروان ولايت منفعل و کم‌تاثير است
فراکسيون صدای ملت را تشکيل می‌دهيم

اين نماينده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از فراکسيون رهروان ولايت، آن را منفعل و کم‌تاثير توصيف کرد و افزود: اين يک نقص است و کلا فراکسيون رهروان ولايت يک فراکسيون نامتجانس است که تاثير زيادی ندارد.

مطهری تاکيد کرد: ما ان‌شاءالله تصميم داريم فراکسيون صدای ملت را تشکيل دهيم.

مطهری همچنين در پاسخ به سوال يکی از خبرنگاران مبنی بر اينکه گفته می‌شود قرار است فيلمی در جلسه رای اعتماد پخش شود گفت:‌ انشالله اين فيلم اکشن باشد که از ديدن آن لذت ببريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016