پنجشنبه 29 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

"مراجع تقلید انگلیسی در قم، در پی براندازی نظام هستند"

29942456313.jpg
دیگربان - محسن اراکی٬ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با هشدار نسبت به قدرت گرفتن «مراجع انگلیسی» در قم گفته نباید اجازه داد در این شهر مسجد «ضرار» راه‌اندازی شود.

آقای اراکی با اعلام این مطلب از قدرت گرفتن «مراجع تقلید انگلیسی» به عنوان نخستین تهدید شهر قم نام برده و از گسترش‌ فعالیت‌ها علیه خط علی خامنه‌ای در این شهر انتقاد کرده است.

وی گفته به برخی هیات‌های مذهبی شهر قم پول داده می‌شود تا علیه خط «امام و رهبری» حرکت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اراکی اضافه کرده هدف «دشمنان» راه‌اندازی شورش در ایران و در نهایت «براندازی» جمهوری اسلامی از طریق «مراجع و هیات‌های انگلیسی» است.

وی از عریستان سعودی و بریتانیا به عنوان دو کشوری نام برده که در قم فعال شده‌اند و به برخی مراجع تقلید و هیات‌های مذهبی در این زمینه پول و امکانات ارائه می‌کنند.

جریان سیدصادق شیرازی که علی خامنه‌ای این جریان را «شیعه لندنی» خوانده در سال‌های اخیر در بسیاری از شهر‌های ایران و عراق فعال شده است.

این جریان شیعه با استفاده از شبکه‌ گسترده ارتباطی مروج برداشتی از مذهب شیعه است که به ظاهر با قرائت روحانیون حاکم بر ایران از شیعه تفاوت‌های زیادی دارد.

روحانیون حاکم بر ایران می‌گویند جریان شیرازی‌ها قرائت رادیکالی از مذهب شیعه دارند٬ در جهت تشدید اختلاف شیعه و سنی حرکت می‌کنند و از اسلام منحرف شده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016