یکشنبه 9 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
19 شهریور» محمدرضا خاتمی ممنوع الخروج شد
پرخواننده ترین ها

خواننده لس‌‌آنجلسی بعد از آمدن به ايران ممنوع الخروج شد


قیصر (بینش بلور) خواننده ایرانی

خواننده لس‌‌آنجلسی ممنوع الخروج شد«قيصر» خواننده لس‌‌آنجلسی که به ايران بازگشته، برای خروج از کشور به مشکل برخورده است.

به گزارش جام جم به نقل از موسيقی ايرانيان، چندی قبل روزنامه بانی فيلم از حضور اين خواننده در تهران نوشته بود. او چندی قبل برای سفری به خارج از کشور به فرودگاه امام مراجعه کرده اما آنجا بود که متوجه شد اجازه خروج از کشور را ندارد و بايد به دادسرای عمومی تهران مراجعه کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين خواننده که بعد از خواندن ترانه‌های شيش و هشت شاد در خارج از کشور، تصميم گرفته به تهران بيايد و شايد بتواند اينجا مجوز فعاليت بگيرد، حالا بايد مراحل اداری برای حل مشکل را سپری کند.

او چند روز قبل همراه با پدرش در دادسرا حاضر شده بود تا شايد بتواند مشکل خروجی‌اش را حل کند. البته اين خواننده می‌گفت به زودی مشکلش حل می‌شود و به کشور برگشته، چون دوست دارد اگر فعاليت هنری می‌کند در ايران انجام بدهد.

پيش‌تر حبيب محبيان خواننده سرشناس لس‌آنجلسی به ايران آمد و حالا ۳ سالی می‌شود که در تهران و رامسر روزگار می‌گذارند و تلاش می‌کند تا بتواند برای اولين آلبومش در ايران مجوز وزارت ارشاد را بگيرد.

البته شايعاتی درباره احتمال بازگشت خواننده‌های ديگر هم شنيده می‌شد و پيروز ارجمند مسئول دفتر موسيقی وزارت ارشاد پيشتر گفته بود خوانندگان غيرمجاز داخل يا خارج از ايران اگر بتوانند ضوابط و عرف معمول را رعايت کنند، می‌توانند درخواست دريافت مجوز رسمی برای فعاليت در ايران بدهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016