دوشنبه 10 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اژه‌ای: بازداشت یک مدیر شهرداری به اتهام جاسوسی برای مجاهدین

فرارو - سخنگوی قوه قضاييه با اشاره به دستگيری عوامل اسيدپاشی در تهران گفت: هنوز عوامل اسيدپاشی در اصفهان دستگير نشده‌اند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در هفتاد و سومين نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: متأسفانه بعضی از اقداماتی امثال اسيدپاشی که اين ايام شاهدش بوديم موجب تأثر همگان شد و اميدواريم که هم دستگاه انتظامی و هم دستگاه قضايی بتوانند طوری حرکت کنند که بازدارنده باشد و البته شما صاحبان رسانه هم می‌توانيد اطلاع‌رسانی مفيد داشته باشيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: مردم هم بايد مراقب باشند که چنين جنايات خشن انجام نشود. همچنين از نيروی انتظامی تشکر می‌کنيم زيرا با اقدام به موقع عاملان اسيدپاشی در تهران دستگير شدند.

معاون اول قوه قضاييه ادامه داد: از دادستان تهران درخواست کرديم که حکم عاملان دو مورد اسيدپاشی ديگر که در گذشته صادر شده است و مشکلات اجرايی داشت را اجرا کند.

وی اظهارداشت: ما از نيروی انتظامی و سيستم اطلاعاتی اصفهان درخواست داريم که عاملان اسيدپاشی در اصفهان را هم دستگير کنند و متأسفانه هنوز عامل يا عوامل اصلی اين اسيدپاشی‌ها در اصفهان دستگير نشده‌اند هرچند که چند مظنون مورد تعقيب قرار گرفتند.

در ادامه نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه، خبرنگاری پرسید آیا دستگیری یکی از مدیران شهرداری تهران به اتهام جاسوسی که گفته می‌شود آی‌پی‌های دوربین‌های مدار بسته را به سازمان مجاهدین خلق داده صحیح است یا خیر؟ و این پرونده در قوه قضاییه است یا وزارت اطلاعات؟

محسنی اژه‌ای گفت: من بارها گفته‌ام از بیان جزییات پرونده‌ای که در مرحله تحقیقات است معذورم.

وی افزود: اجمالا این که فردی بازداشت شده درست است و اتهام او نیز امنیتی است ولی از بیان جزییات آن معذورم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016