سه شنبه 2 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

افتتاح بزرگراه سردار شهید شاطری در نبطیه، هدیه ایران به لبنان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ بزرگراه اصلی نبطیه – مشغره در لبنان که با همت و تلاش‌های هیأت ایرانی بازسازی لبنان ساخته و آماده بهره برداری شده است، با نام شهید «حسام خوشنویس» (شهید سردار حسن شاطری) افتتاح شد.

سردار حسن شاطری که در لبنان به حسام خوشنویس و سردار سازندگی شناخته می‌شود و از محبوبیت زیادی بویژه در جنوب این کشور برخوردار است، قبل از شهادت، ریاست این هیات را برعهده داشته و آثار تلاش‌های خستگی ناپذیر او بویژه باغ ایران در مارون الراس نزدیک شهر بنت جبیل و جاده‌های مواصلاتی در جنوب و شرق و شمال این کشور نام او و جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه در لبنان زنده نگه داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این بزرگراه اصلی ۴۵ کیلومتری که منطقه نبطیه در جنوب لبنان را به شهرک مشغره در بقاع غربی پیوند می‌زند و رژیم صهیونیستی در جریان جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ آن را تخریب کرده بود، به پاس خدمات گسترده و جان فشانی‌های شهید خوشنویس در لبنان به نام او مزین شده است.

به همین مناسبت مراسم افتتاحی با حضور «محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت در ورودی بزرگراه شهید خوشنویس (سردار شاطری) در شهرک حبوش جنوبی برگزار شد.

lebnhwygift1.jpg

lebnhwygift2.jpg

lebnhwygift3.jpg

lebnhwygift4.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016