سه شنبه 2 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حماس: رابطه ما با ايران قطع نشده است


موسی ابومرزوق

معاون رييس دفتر سياسی جنبش حماس اعلام کرد: روابط ما با ايران هيچ‌گاه قطع نشده بود اما (امروز) به روال (قبلی‌اش) بازگشته که اميدواريم با ثبات و پيشرفت همراه باشد.

به گزارش ايسنا موسی ابومرزوق در گفت‌وگو با خبرگزاری آناتولی ترکيه گفت که ايران به اين جنبش وعده داده تا حمايت‌هايی که طی سال‌های گذشته از اين جنبش داشته است را ادامه دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی هم‌چنين در خصوص سفر هياتی از حماس به تهران نيز بيان کرد که اين سفر اولين اين سفرها نبوده است بلکه پيش از اين نيز سفرهای اعلام نشده‌ای انجام می‌شده است. همچنين روابط با ايران هيچ گاه قطع نشده بود اما (امروز) به روال (قبلی‌اش) بازگشته که اميدواريم با ثبات و پيشرفت همراه باشد.

ابومرزوق هم‌چنين ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر ايجاد بحران در روابط ميان جنبش حماس و برخی کشورهای حوزه خليج فارس از جمله عربستان را به دليل نزديکی روابط اين جنبش با تهران تکذيب کرد و گفت که روابط حماس با اين کشورها نيازمند تجديدنظرهای زياد است.

اين مسئول بلندپايه جنبش حماس در پاسخ به اين سوال که در صورت اعمال فشار کشورهای حوزه خليج فارس در قبال نزديکی روابط حماس با تهران، واکنش اين جنبش چه خواهد بود، اظهار داشت: ما بر اساس محورهای موجود در منطقه رفتار نمی‌کنيم. هم‌چنين در روابط فيمابينی کشورها دخالت نمی‌کنيم. بی‌شک روابط بحرانی بين برخی کشورها با يکديگر وجود دارد اما ما خودمان را از هرگونه بحرانی دور نگاه می‌داريم. ما سعی می‌کنيم همه اين کشورها به خاطر منافع ملت مان در کنار ما باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016