جمعه 12 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

صفار هرندی: سران فتنه صبح به صبح نان داغ و تازه می‌خورند

198314_675.jpg
صفار هرندی گفت : نمیدانم این چگونه حصری است که میتوانند به راحتی با بیرون تماس برقرار کرده و بیانیه و نظره صادر کنند و صبح به صبح نان داغ و تازه را از دست نگهبانان خود بگیرند.

به گزارش «تیتریک»؛عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه همایش 9 دی کرج در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد به خبرنگار "تیتر1" گفت : نمیدانم این چگونه حصری است که صبح به صبح نان تازه را از دست نگهبانان تحویل میگیرند ، با بیرون ارتباط دارند و تا این حد هم از آن ناله میکنند .

وی با بیان اینکه از همان حصر هم بیانیه و نظریه صادر میکنند گفت : نمیدانم این چگونه حصری است که آنها میتواند ارتباط داشته باشند و تازه از آن شکوه هم میکنند و اگر فرصت بیشتری پیدا کنند دست به کارهای بشتری میزنند ، به تازگی هم به آنها گفته شده میتوانند برای گرفتن نان از خانه خارج شوند و هوا بخورند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت : خیلی ها فکر میکنند که سران فتنه بلافاصله پس از وقایع سال 88 به حصر خانگی افتادند در حالی که اینگونه نیست و رأفت نظام اسلامی بیش از یکسال به آنان فرصت داد تا شاید متنبه شده و اظهار پشیمانی کنند.

صفار هزندی افزود : ولی آنان نه تنها دست از مواضع خود برنداشته و اعلام برائت نکردند بلکه در قضیه سوریه ورود پیدا کرده و آشوبگری های خود را به گونه ای دیگر هدایت میکردند و از این جهت به حصر افتادند تا دسترسی دشمن به آنان قطع شده و نتوانند بر خلاف مصالح نظام و مردم کاری کنند.

وی گفت : حالا آنها منفور تر هستند که آبرو و مصلحت کشور و مردمی را به خطر انداختند یا کسانی که آنها را از آشوبگری منع کردند؟

این مسئول خاطر نشان کرد: آنها مصالح کشوری را به خطر انداختند که برای استقلال و اقتدارش خونهای زیادی ریخته شده و پایمردی های زیادی توسط مردم و فرزندان شهیدشان انجام شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016