شنبه 13 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

داعش پوشيدن شلوار را برای مردان ممنوع اعلام کرد

تهران - ايرنا - گروه ترويستی 'داعش' پوشيدن شلوار برای مردان را در شهر ' الميادين' در استان 'ديرالزور' سوريه ممنوع اعلام کرد و در مواردی اقدام به پاره کردن شلوار مردان کرد .

به گزارش روز شنبه پايگاه خبری گروه موسوم به 'ناظر حقوق بشر سوريه'، گروهی از نيروهای داعش که خود را 'نيروهای امر به معروف و نهی از منکر' می خوانند، مردانی را که در خيابان های شهر الميادين در شرق سوريه شلوار بر تن داشتند، بازداشت کردند و پس از آن به اطلاع خانواده هايشان رساندند که به منظور آزادی آن ها بايد لباس های گشاد برای آن ها بياورند تا آن را بپوشند و اجازه تردد در شهر به آن ها داده شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


داعشی ها در شهر 'بوکمال' در مرزهای عراق و سوريه نيز سختگيری زيادی در اين خصوص انجام می دهند و چند روز پيش يک مغازه را به دليل اينکه يک زن در آن بود که نقاب بر چهره نداشت، تعطيل و صاحب آن را بازداشت کردند .

داعش از زمان اشغال برخی مناطق در عراق و سوريه، احکام بسيار سختگيرانه ای صادر کرده و مردم اين مناطق را شديدا تحت فشار قرار می دهد .

اين گروهک تروريستی تکفيری مردان را مجبور به پوشيدن لباس های افغانی و زنان را مجبور به استفاده از نقاب می کند و در اين مدت ده ها مسجد را به بهانه های مختلف ويران کرده و حتی برگزاری جشن به مناسبت ميلاد پيامبر اکرم (ص) را در شهرهايی مانند 'موصل' ممنوع اعلام کرد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016