یکشنبه 21 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

درگیری در مجلس٬ جلسه تعطیل شد

139309022000167244142964.jpg
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در پی اعتراض٬ شعار و تجمع گروهی از نمایندگان مجلس مقابل جایگاه سخنرانی علی مطهری به تنش کشیده شد و از روال عادی خود خارج شد.

به گزارش دیگربان٬ رسانه‌ها گزارش کرده‌اند این تنش‌ها زمانی آغاز شد که علی مطهری در نطق خود بار دیگر حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی را غیرقانونی خواند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گروهی از نمایندگان مجلس نیز در اعتراض به این سخنان صندلی‌های خود را ترک کرده و مقابل مطهری ایستاده و شعار‌های تندی علیه موسوی و کروبی سر دادند.
براساس گزارش‌ها برخی نمایندگان معترض به جایگاه ناطق میان دستور {مطهری} نیز هجوم بردند تا جایی که برخوردی فیزیکی میان صفر نعیمی رز و علی مطهری رخ داد.

نادر قاضی پور، حسینعلی حاجی دلیگانی، مهدی موسوی نژاد فرهاد رشیدی، عزیزالله اکبریان و چند نماینده دیگر هم اطراف مطهری حلقه زده و مانع سخن گفتن او شدند.

ابوترابی فرد که ریاست جلسه را برعهده داشت به سخنان مطهری واکنش نشان داد و خطاب به وی گفت نباید حرف‌‌هایی بزند که انضباط مجلس را به هم بزند.
ابوترابی‌فرد سپس با اعلام تنفس٬ جلسه علنی مجلس را متوقف کرد که در پی آن خبرنگاران٬ عکاسان و میهمانان مجلس نیز از این جلسه به بیرون هدایت شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016