چهارشنبه 24 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

فرمانده انتظامی سيستان و بلوچستان: تعدادی از عوامل شهادت مولوی جنگی‌زهی دستگير شدند


حسين رحيمی

فرمانده انتظامی سيستان و بلوچستان گفت: در آستانه سومين سالگرد شهيد مولوی جنگی‌زهی تعدادی از عوامل شهادت مولوی جنگی‌زهی دستگير شدند.

سردار حسين رحيمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان از دستگيری ۱۸ نفر از اعضای يک باند تروريستی در سيستان و بلوچستان با همکاری اداره اطلاعات و سپاه خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه به تشريح اعترافات ۱۸ نفر از اعضای دستگير شده يک باند تروريستی در سيستان و بلوچستان پرداخت و گفت: اين اعضا با همکاری و اطلاع رسانی خوب مردم منطقه شهرستان سرباز و مشارکت نيروهای انتظامی، اطلاعاتی و سپاه دستگير شده و پس از ۲۰ روز کار فنی و پليسی، پرده از جنايات خود گشودند.

وی افزود: به شهادت رساندن مولوی شهيد مصطفی جنگ زهی امام جمعه اهل سنت راسک شهرستان سرباز که به دليل حمايت از نظام جمهوری اسلامی و رهبری دستور به شهادت آن داده بودند، از جمله جنايات اين باند تروريستی بوده است.

فرمانده انتظامی سيستان و بلوچستان اضافه کرد: مشارکت در به شهادت رساندن معلم شهيد جواد نوروزی، به شهادت رساندن معلم شهيد محمد اسلامی، به شهادت رساندن معلم شهيد عيسی شهرکی، به شهادت رساندن بسيجی پايگاه نصيرآباد به دليل همکاری با سپاه، به شهادت رساندن کارمند ثبت ‌احوال در شهرستان سرباز، به شهادت رساندن دو نفر از پرسنل نيروی انتظامی در ايست و بازرسی سرباز، به شهادت رساندن دو سرباز هنگ مرزی، ترور يک نفر در چابهار به دليل همکاری با نظام جمهوری اسلامی، ترور چهار نفر ديگر به دليل همکاری با جمهوری اسلامی، اقدام به ترور ناموفق کارمند ثبت‌احوال، کارگزاری تله انفجاری در مسير يگان امداد نيروی انتظامی، اجرای تله انفجاری در مسير خودروهای پليس راه جکيگور، اجرای تله انفجاری و کارگزاری بمب در مسير خودروی هنگ مرزی در ۴ منطقه، بمب‌گذاری و تله ناموفق در مسير پاسگاه جنگل و حمله به گشت پليس رئيس‌‌آباد از جمله اقدامات خرابکارانه اين اعضای باند تروريستی بود.

رحيمی در ادامه از برگزاری جشنواره نظم و امنيت و رسانه در سيستان و بلوچستان خبر داد و گفت: تا پايان امسال جشنواره نظم و امنيت و رسانه با هدف ايجاد رقابت بين رسانه‌های سيستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016