پنجشنبه 25 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دادستان تهران: دستور قضايی فيلترشدن نرم‌افزارهای موبايل لازم‌الاجرا است

دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به دستور دادستانی مبنی بر فيلترينگ برخی از نرم‌افزارها گفت: اين دستور همچنان پابرجاست و دستگاه های مربوطه موظف به اجرای دستورات قضايی صادره هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس جعفری دولت آبادی در خصوص موضوع صدور دستور قضايی مبنی بر فيلترينگ برخی نرم افزارهای ارتباطی گفت دستور دادستانی تهران خطاب به مراجع ذيربط در خصوص فيلتر کردن اين قبيل نرم افزارها هم چنان به قوت خود باقی است و دستگاه های مربوطه موظف به اجرای دستورات قضايی صادره می باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در عين حال افزود اخيرا برخی سايت های خبری مطلبی داير بر توافق روسای دو قوه قضائيه و مجريه داير بر مسکوت ماندن موضوع فيلترينگ اين نرم افزارها منتشر کرده بودند که اين موضوع صحت ندارد.

وی بار ديگر به سايت های خبری و رسانه های جمعی تذکر داد که از انتشار اخبار خلاف واقع خودداری نمايند.

دادستان تهران هم چنين در خصوص انعکاس اظهارات علی مطهری نماينده تهران در مجلس شورای اسلامی در برخی سايت های خبری داير بر اين که نواری از سخنان رئيس قوه قضائيه در اختيار دارد، اعلام کرد: از آنجايی که دادستانی تهران اين موضوع را در دست بررسی و پيگيری دارد از اين نماينده مجلس می خواهيم که نوار مذکور را برای بررسی و پيگيری صحت ادعاهای خود به دادستانی تهران تحويل نمايد.

اين در حالی است که اطلاعيه اخير روابط عمومی قوه قضائيه ادعای علی مطهری را رد کرده است.

جعفری دولت آبادی هم چنين اعلام کرد بخشی از پرونده گزارش تحقيق و تفحص مجلس شورای اسلامی در خصوص سازمان تامين اجتماعی، با صدور کيفرخواست جهت رسيدگی به دادگاه ارسال شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016