پنجشنبه 2 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
26 دی» پیاده روی ظریف و کری در ژنو
19 دی» کری و ظریف چهارشنبه دیدار می‌کنند
پرخواننده ترین ها

احضار ظریف به مجلس به‌ خاطر قدم زدن با کری

51078_979.jpg
دیگربان - محمد‌جواد ظریف به خاطر قدم زدن با جان کری در خیابان‌‌های ژنو به مجلس فراخوانده خواهد شد تا پاسخگوی سئوالات «سنگین» نمایندگان باشد.

جواد کریمی‌قدوسی٬ عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعلام کرده طرح سئوال از ظریف یک‌شنبه آینده با امضای بالایی به هیات رئیسه تقدیم خواهد شد.

کریمی‌قدوسی افزوده تلاش خواهد شد تا موضوع سفر ظریف به پاریس و قدم زدن وی با کری در ژنو به صورت فوق‌العاده در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار بگیرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سفر ظریف به پاریس پس از انتشار کاریکاتور پیامبر اسلامی در نشریه «شارلی ابدو» و قدم زدن وی با کری در حاشیه مذاکرات هسته‌ای ژنو با خشم گسترده محافظه‌کاران تندرو مواجه شده است.

برخی مراجع تقلید قم نیز این اقدام ظریف را «نادرست» دانسته و محمدرضا نقدی٬ رئیس سازمان بسیج هم گفته برخی کارهای ظریف دیگر قابل تحمل نیست.

«جبهه پیروان خط امام و رهبری» هم روز پنجشنبه (دوم بهمن) با صدور بیانیه‌ای به این مسئله اعتراض کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016