شنبه 11 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

پلیس ترکمنستان به سوی ماهيگيران ترکمن ایرانی شلیک کرد

ترکمنستان در اقدامی خارج از عرف ديپلماتيک و مغاير با قوانين بين المللی تعدادی از ماهيگيران ايرانی را در دريای خزر بدون اخطار قبلی هدف گلوله قرار داد.


ایرنا ـ منابع موثق در استان گلستان به خبرنگار ايرنا گفتند که پليس دريايی ترکمنستان اواخر آذرماه امسال تعدادی از ماهيگيران ترکمن ساکن روستاهای خواجه نفس و چپقلی اين استان را که با قايق های خود برای صيد ماهی به دريا رفته بودند در يک عمليات غافلگيرانه در کمين خود قرار داد و به سمت آنان گلوله های جنگی شليک کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين منابع به ايرنا افزودند: يکی از قايق ها با شليک گلوله پليس ترکمنستان غرق شد و متاسفانه از سرنوشت سرنشينان آن اطلاع دقيقی در دست نيست، اما بر اساس اظهارات شاهدان يک ماهيگير کشته شده و بقيه به اسارت پليس دريايی عشق آباد درآمده اند.

بر اساس اين گزارش، ماهيگيران ترکمنی که با شش قايق عازم صيد شده بودند، نزديک به ۳۰۰ کيلوگرم ماهی صيد کرده بودند.

رفتارهای خصمانه ترکمنستان بر ضد ايران در ماه های اخير تشديد شده و ايرنا از اخبار واصله کسب اطلاع کرده است که تنها مسجد شيعيان در عشق آباد نيز در آستانه تخريب قرار گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016