جمعه 17 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

"دولت می‌خواهد ۴ فروردین جشن هسته‌ای بگیرد"

63009_531.jpg
دیگربان - علیرضا زاکانی٬ نماینده مجلس گفته علی خامنه‌ای خواستار حفظ بشار اسد است٬ اسرائیل از طریق نماینده سازمان ملل به ایران پیام داده و دولت حسن روحانی قصد دارد چهارم فروردین پس از یک «توافق بد»٬ جشن هسته‌ای برگزار کند.

آقای زاکانی گفته روسیه بر سر کنار گذاشتن بشار اسد با آمریکا به توافق رسیده بود٬ اما رهبر جمهوری اسلامی اعلام کرد اسد باید بماند که در ‌‌نهایت این خواسته رهبری محقق شد.

وی با انتقاد از تکذیب ارسال پیام اسرائیل از طریق نماینده سازمان ملل به ایران درباره «آتش‌بس» از سوی وزارت امور خارجه٬ گفته مسئولان این وزارت‌خانه گفته‌اند این موضوع نباید اعلام عمومی می‌شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علاء‌الدین بروجردی٬ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ارسال این پیام را تائید کرده٬ اما مسئولان وزارت امور خارجه ایران گفته‌اند اسرائیل چنین پیامی به تهران ارسال نکرده است.

اسرائیل پس از حمله نظامی به کاروان نطامیان حزب‌الله در سوریه با ارسال پیامی به جمهوری اسلامی خواستار خویشتن‌داری تهران و حزب‌الله لبنان شده بود.

تکذیب ارسال این پیام از سوی وزارت امور خارجه ایران با انتقاد گروهی از نمایندگان محافظه‌کار مجلس مواجه شده و آن‌ها نیز دامنه انتقاد‌های خود به این وزارتخانه را گسترش داده‌اند.

زاکانی از جمله نمایندگان منتقد عملکرد وزارت امور خارجه دولت روحانی است و می‌گوید این وزارت‌خانه در یک سال گذشته مذاکرات خوبی با گروه ۱+۵ نداشته است.

این نماینده محافظه‌کار در عین حال خبر داده که دولت روحانی با عقب‌نشینی در برابر آمریکا قصد دارد چهارم فروردین ماه سال آینده جشن هسته‌ای برگزار کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016