یکشنبه 19 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حمید رسایی: بابک زنجانی به ستاد روحانی کمک پنج میلیارد تومانی کرده بود

1377999.jpg
دیگربان - حمید رسایی٬ نماینده محافظه‌کار مجلس از کمک پنج میلیارد تومانی بابک زنجانی به ستاد انتخاباتی حسن روحانی در سال ۱۳۹۲ خبر داده است.

آقای رسایی نوشته کمک ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومانی محمدرضا رحیمی به ۱۷۰ نامزد انتخابات مجلس هشتم در برابر این کمک هنگفت «هیچ» است.

این نماینده مجلس افزوده از رحیمی کمک مالی دریافت نکرده و بهتر است بررسی شود که آیا سایر نمایندگان مطلع بوده‌اند که این مبالغ از کجاست یا نه؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدرضا رحیمی٬ معاون اول محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم گفته جابر ابدالی مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به توصیه دولت در اختیار ۱۷۰ نامزد انتخابات مجلس هشتم قرار داده است.

رسایی همچنین خوستار تعیین تکلیف کمک پنج میلیارد تومانی زنجانی به ستاد انتخاباتی روحانی شده و افزوده بهتر است حامیان روحانی درباره این موضوع نیز توضیح دهند.

این نماینده مجلس اضافه کرده اگر حکم رحیمی آن بود که صادر شد، حکم دریافت کمک پنج میلیاردی از بابک زنجانی چقدر است؟

رسایی در بخش دیگری از نوشته خود به احضار فردی با هویت اختصاری «ح‌.ف» به قوه قضائیه برای توضیح درباره این کمک مالی اشاره کرده که به نظر می‌رسد منظور وی حسین فریدون٬ برادر حسن روحانی باشد.

حمید رسایی این مطالب را در پی آغاز مجادله لفظی خود با برخی مقام‌های دولتی مطرح کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016