سه شنبه 21 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

رییس دادگستری روانسر ترور شد


مدیرکل انتظامی امنیتی استانداری کرمانشاه از ترور رییس دادگستری روانسر خبر داد.

شهريار حيدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه کرمانشاه، افزود: ساعت هشت صبح امروز (۲۱ بهمن) آقای سليم قنبری رييس دادگستری روانسر در مقابل درب منزلش توسط فردی مورد اصابت گلوله قرار گرفت که متاسفانه در بيمارستان به شهادت رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حيدری ادامه داد: فرد ضارب دستگير شد.

وی گفت: هنوز علت اين اقدام مشخص نشده است.

***

اطلاعيه دادگستری کرمانشاه درباره ترور رئيس دادگستری روانسر

روابط عمومی دادگستری کل استان کرمانشاه در پی شهادت سليم قنبری رئيس دادگستری شهرستان روانسر اطلاعيه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه کرمانشاه، در اين اطلاعيه آمده است:

«صبحگاه امروز، ۲۱ بهمن ماه سليم قنبری رئيس فقيد دادگستری شهرستان روانسر با شرارت يکی از اشرار منطقه به ضرب گلوله به شهادت رسيد.

قنبری از قافله قضات سليم و قاطعی بود که با قاطعيت، شجاعت، اخلاص و تعهدش خاری در چشم متجاسرين به حريم امنيت عمومی و اشراری بود که وجود او را مانع شرارت‌های خود می‌دانستند. به همين دليل يکی از اين اراذل و اوباش صبحگاه امروز هنگام خروج از منزل وی را با فرزند ۱۰ ساله‌اش به گلوله می‌بندد و اين قاضی وارسته به فيض عظمای شهادت نائل می‌شود. فرزند ايشان نيز مجروح و به بيمارستان منتقل شده است.

با حضور مأمورين انتظامی در محل، ضارب که دارای سوابق قبلی شرارت نيز هست قصد گريختن از صحنه جرم را داشته به سمت مأمورين هم شليک کرد که پس از درگيری مسلحانه مجروح و دستگير شده است.

روابط عمومی دادگستری کرمانشاه ضمن آرزوی علو درجات برای آن شهيد سعيد، شهادت شهيد قنبری را به محضر بقیة الله الاعظم (عج)، رهبری معظم انقلاب، خانواده ايشان و امت شهيدپرور استان تبريک و تسليت عرض می‌نمايد و مطمئناً چنين اقدامات ناجوانمردانه‌ای عزم دستگاه قضائی را برای اجرای عدل الهی و خدمت صادقانه به خلق خدا سست نخواهد کرد و اشرار بدانند که سليم قنبری اولين شهيد راه عدالت نبوده و آخرين نيز نخواهد بود.

همچنين به اطلاع امت شهيد پرور استان کرمانشاه می‌رساند در پی شهادت مظلومانه رئيس فقيد دادگستری شهرستان روانسر جناب آقای سليم قنبری با شرارت يکی از اشرار منطقه به ضرب گلوله، مراسم تشييع پيکر پاک آن شهيد سليم در روز پنج‌شنبه ۲۳ بهمن ماه راس ساعت ۸.۳۰ صبح از مقابل درب دادگستری کل استان کرمانشاه برگزار خواهد شد، لذا از همه مردم خوب استان تقاضا دارد در اين مراسم معنوی حضور بهم رسانيم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016