چهارشنبه 22 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

دبيرکل جبهه پايداری: يکی از فيلم ها پس از اکران در جشنواره فجر، توقيف شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمين آقا تهرانی گفت: بنده زمانی که خبر تک خوانی زنان را شنيدم، گفتم قبل از اينکه آن را تأييد يا رد کنيم، ابتدا فايل مربوط را گوش کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش پايگاه خبری «تيک»، وی افزود: دوستان، فايلی برای بنده آوردند و گوش کردم ديدم که تک خوانی نيست و اعلام کردم که اگر اين فايل منظور از تک خوانی بوده، بلامانع است. امّا وقتی که به قم رفتم، چند نمونه فايل به من نشان دادند که تک خوانی زنان در آنها وجود داشت. بنده اين فايل ها را همراه خودم آورده ام تا به دبير مجلس بدهم و دقيقاً بررسی شود که آيا اين تک خوانی در ايران صورت پذيرفته يا خير و آيا وزارت ارشاد مجوز آن را صادر کرده يا خير. اينها بايد دقيقاً بررسی شود زيرا ما نيامده‌ايم که با آبروی هيچ کدام از مسئولين بازی کنيم.

نايب رئيس کميسيون فرهنگی مجلس همچنین درباره يکی از فيلم‌های جشنواره فجر به نام «خانه دختر» گفت: بنده دراين خصوص تلفنی به آقايان جنتی و ايوبی تذکر دادم. آنان نيز اين فيلم را نپسنديده بودند و گفتند که برای جمعی محدود به نمايش گذاشته شده و مجوز اکران عمومی آن صادر نخواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016