سه شنبه 28 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

مديرعامل شرکت تبرک مشهد بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: 'عليرضا بوستانی' مديرعامل مجموعه تبرک در اين شهر بازداشت شده است.

'غلامعلی صادقی' روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: پرونده شرکت تبرک از مدتی قبل در حال بررسی قضايی بوده است.

وی گفت: بازپرس پرونده قرار بازداشت را صادر کرده و اين قرار قانونی است.

دادستان مشهد افزود: پرونده مجموعه تبرک در حال بررسی است و معلوم نيست تا چه مدت مديرعامل آن در بازداشت بماند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اوايل آذر ماه گذشته پيرو دستور دادستان عمومی و انقلاب مشهد، ماموران انتظامی دفاتر فروش سهام شرکتهای سرمايه گذاری پديده شانديز، تبرک و پرديسبان را پلمپ کردند.

دادستان مشهد علت اين اقدام را برخورد قاطع دستگاه قضايی با دلالان خريد و فروش سهام شرکتهای خصوصی سرمايه گذاری اعلام کرده بود.

پيش از اين نيز برخی سايتهای خبری به نقل از شاهدان عينی گزارش داده بودند ديروز ۲۶ بهمن ماه در پی هجوم سهامداران به دفتر شرکت تبرک در بلوار سجاد مشهد که منجر به شکستن شيشه های اين مکان شد، با ورود نيروی انتظامی مديرعامل شرکت تبرک بازداشت شد.

بوستانی نيز در بيانيه ای اعلام کرد با توجه به بلوکه شدن حسابهای شرکت توسط دادستانی تنها قادر به پرداخت اصل پول سهامداران پس از بازگشايی حسابها است.

'شرکت تبرک' مجموعه ای صنعتی در زمينه توليد نواد غذايی است که سال ۱۳۷۷ با ظرفيت جذب روزانه ۱۲۰ تن گوجه فرنگی در شهرک صنعتی چارطاقی مشهد آغاز بکار کرد.

اين شرکت با حدود ۱۴۰۰ کارمند و کارگر علاوه بر اينکه هم اينک اداره کننده شرکت شهداب ناب خراسان، شرکا اهدا، واحد دامداری، روغن کشی در مشهد و تصفيهٔ پنبه در تربت حيدريه می باشد در زمينه توليد و بسته بندی رب و سس گوجه فرنگی، چای، سس مايونز، دستمال کاغذی، مربا، کشک، کمپوت، کنسرو، تن ماهی، برنج، آبميوه پاکتی و قوطی و سويا نيز فعال است.

بر اساس بيانيه رييس هيات مديره شرکت توسعه سرمايه گذاری عمرانی و صنعتی تبرک که بر روی تارنمای اين شرکت منتشر شده است '۱۳ هزار سهامدار حدود ۱۶ ميليارد سهم به مبلغ ۳۲۴ ميليارد تومان(معادل قيمت هر سهم ۲۰۲/۵ ريال) از اين شرکت خريده اند.'


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016