پنجشنبه 30 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
18 بهمن» رئیس مجلس خبرگان رهبری، ماه آینده انتخاب می شود
پرخواننده ترین ها

امام جمعه موقت تهران: اعضای مجلس خبرگان رهبری هیچ غلطی در مقابل رهبری نمی‌توانند بکنند

khobreganghalatN.JPG
دیگربان - محمدعلی موحدی‌کرمانی٬ امام جمعه موقت تهران گفته اعضای مجلس خبرگان رهبری نمی‌توانند «هیچ غلطی» در مقابل علی خامنه‌ای بکنند.

آقای موحدی کرمانی این مطلب را در واکنش به برخی تلاش‌ها برای تغییر ترکیب مجلس خبرگان رهبری بیان کرده و گفته نسبت به انتخابات آینده این مجلس «نگران» است.

وی گفته با وجودی که هیچ یک از اعضای مجلس خبرگان رهبری نمی‌توانند «غلطی» در مقابل رهبر کنونی کنند٬ اما ترکیب این مجلس برای بعد از علی خامنه‌ای مهم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این روحانی محافظه‌کاران به همه جریان‌های محافظه‌کار هشدار داده چنانچه برای انتخابات آینده مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری متحد نشوند٬ اسلام به دست آن‌ها «سیلی» خواهد خورد.

در یک سال اخیر گروهی از روحانیون محافظه‌کار بار‌ها نسبت به «تسخیر» مجلس خبرگان رهبری از سوی حامیان اکبر هاشمی رفسنجانی هشدار داده‌اند.

برخی از این روحانیون نیز به موضوع رهبری پس از علی خامنه‌ای اشاره کرده و ضمن مخالفت با تشکیل شورای رهبری گفته‌اند اجازه نخواهند داد رهبری در اختیار «نا‌اهلان انقلاب» قرار بگیرد.

دوره پنجم انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه سال ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016