پنجشنبه 30 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

"پاسخ یک جوان امریکایی به نامه رهبری"

ندای سبز آزادی: پس از آنکه آیت الله خامنه ای در نامه ای به جوانان از آنان خواست مستقل از دولت هایشان به مسایل اخیر بیندیشند، یکی از این جوانان پاسخ نامه آیت الله را داده است.

نورالدین پیرموذن از نمایندگان پیشین مجلس که هم اکنون در امریکا به سر می برد در صفحه فیس بوک خود به پاسخ یکی از جوانان امریکایی به نامه رهبری اشاره کرده است. این جوان امریکایی از آیت الله خامنه ای خواسته است که از مقلدان جاهل خود بخواهید که از آتش زدن پرچم آمريكا و دادن شعار مرگ بر امريكا خودداري نمايند.

متن کامل این نوشته به شرح زیر است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جناب آقاي خامنه اي
رهبر محترم جمهوري اسلامي ايران

نامه شما به جوانان آمريكاي شمالي را از طريق روزنامه واشينگتن پست ملاحظه كرديم.

يك ضرب المثل آمريكايي است كه ميگويد(walk the talk) يا(action talks louder than words)يعني به عمل كار برايد به سخنراني نيست و ما بيشتر به عمل شما قضاوت ميكنيم تا گفته ها و شنيده ها!

فلذا اگر دوست داريد حرف و نوشته نامه شما را قبول كنيم پس دستور بفرماييد مقلدان جاهل شما از آتش زدن پرچم آمريكا و دادن شعار مرك بر امريكا خودداري نمايند ، تا يقين حاصل شود شما و دين شما دنبال صلح و دوستي و آرامش هست.

اميدوارم اين پيام را افسران جنك سايبري به اطلاع رهبرشان برسانند.
من فقط راوي و وأسطه اين پيغام هستم و بس.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016