پنجشنبه 14 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

عطر نوروز در خیابان‌های لس‌آنجلس + تصاویر

خبرگزاری ایرانشهر - در حالی که کمتر از سه هفته تا سال نوی خورشیدی مانده، با تلاش و ممارست بنیاد فرهنگ بار دیگر معابر عمومی شهر لس‌آنجلس به تابلوهای فرا رسیدن نوروز (سال نوی ایرانی) مزین شد.
بنیاد فرهنگ موسسه‌ای غیر انتفاعی، غیر سیاسی و غیر مذهبی است که در راستای معرفی هرچه بیشتر فرهنگ ایرانی به جامعه آمریکا تاسیس شده و تلاش خود را مصروف امور فرهنگی می‌کند. این موسسه همه ساله در آستانه نوروز با مشارکت موزه هنرهای معاصر لس‌آنجلس LACMA اقدام به برپایی آیین نوروز و گرامیداشت فرا رسیدن سال نوی خورشیدی می‌نماید و در همین راستا از چندی قبل اعلان های تبلیغاتی گسترده‌ای را با مضامین برخاسته از فرهنگ و هنر ایرانی در معابر عمومی شهر لس‌آنجلس بر پا می‌دارد.

nowroozlacma2105A.jpg

پوستر نوروز بنیاد فرهنگ همه ساله به مسابقه گذاشته شده و در نهایت طرح برگزیده که عموما از سوی جوانان کرافیست ایرانی آمریکایی طراحی شده است در مقیاس گسترده‌ای منتشر و زینت بخش خیابان‌های این کلان‌شهر امریکایی در جنوب غرب ایالات متحده می‌گردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علیرضا اردکانی مدیر اجرایی بنیاد فرهنگ اعلام کرد مراسم گرامیداشت امسال بنیاد فرهنگ در روز یکشنبه 22 مارچ 2015 در محل موزه هنرهای معاصر لس‌آنجلس LACMA برگزار خواهد شد.

در مراسم امسال علاوه بر آیین‌های گشایش سال نوی خورشیدی، رژه‌ای از لباس‌ها و رقص‌های سنتی ایرانیان، برنامه ویژه کودکان با هنرنمایی ویدا قهرمانی، معرفی منتخبین جشنواره فیلم کوتاه بنیاد فرهنگ و دو کنسرت با هنرنمایی زهره جویا و گروه کیوسک تدارک دیده شده است.

کلیه هزینه‌های برپایی نوروز و معرفی آن از سوی بنیاد فرهنگ به شهروندان لس‌آنجلس از محل همیاری هیئت امنای این بنیاد تامین و پرداخت شده‌است.

نمونه ای از پوسترهای نوروزی در سال های گذشته:

nowroozlacma2105B.jpg

nowroozlacma2105C.jpg

nowroozlacma2105D.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016