یکشنبه 17 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

خامنه‌ای: محیط زیست مسئله این شخص و آن شخص نیست

150308102257_khamenei_640x360_khamenei.ir.jpg
آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران در دیدار با مسئولان محیط زیست و منابع طبیعی از آنها خواست برای مقابله با آلودگی هوا در شهرهای بزرگ و پدیده گرد و غبار، بیشتر از تبلیغات، کار و تلاش جدی انجام دهند.

آقای خامنه‌ای با تاکید بر این که محیط زیست "مسئله این دولت یا آن دولت، مسئله این شخص یا آن شخص نیست" خواهان تهیه سند ملی و "جرم‌انگاری تخریب" محیط زیست شد.

در هفته‌های اخیر پدیده ریزگردها در مناطق جنوبی و غربی ایران باعث اختلال در زندگی روزمره مردم شده بود و بحث و اختلاف نظر گسترده ای درباره چگونگی برخورد و مقابله با این پدیده بروز کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رهبر ایران از تخریب جنگل‌ها در ایران انتقاد کرده و خواهان مقابله با آن به هر بهانه‌ای "اعم از هتل‌سازی و جذب گردشگر و ساخت حوزه علمیه" شده است.
امروز یکشنبه، ۱۷ اسفند، رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع ایران گفته است که طی ۱۰ سال گذشته سطح جنگل‌های کشور ۱۴ هزار هکتار کاهش یافته که به گفته او به این معناست که از هر هزار هکتار یک هکتار کاهش سطح رخ داده است.

آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی امروز خود گفت که مردم باید قضاوت کنند که "کدام دستگاه‌ها به وظیفه خود برای حفظ محیط زیست عمل می‌کنند و کدام دستگاه‌ها برای حفظ محیط زیست، تلاش و اقدام لازم را انجام نمی‌دهند".

دیدار امروز آیت‌الله خامنه‌ای در حالی انجام شده که هفته گذشته بعضی رسانه‌های عربی و اسرائیلی و همین طور روزنامه فرانسوی فیگارو از وخامت حال رهبر ایران و بستری شدن او در بیمارستان خبر داده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016