پنجشنبه 21 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اعضای مجلس خبرگان با خامنه ای دیدار کردند + ویدئو

1617788.jpg
مهر - اعضای مجلس خبرگان رهبری که برای شرکت در هفدهمین اجلاس این مجلس در تهران حضور دارند صبح امروز به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی رفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح امرو با حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری دیدار کردند.

بنابراین گزارش ۱۹ و ۲۰ اسفندماه هفدهمین اجلاس خبرگان رهبری برگزار شد و امروز در پایان این اجلاس خبرگان رهبری با رهبر انقلاب دیدار کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رهبر انقلاب در این دیدار تصریح کردند: تیمی که رئیس جمهور برای مذاکرات تعیین کردند افراد خوب، امین و دلسوزی اند که برای صلاح کشور تلاش میکنند. ایشان ادامه دادند: البته من نگرانم چون طرف مقابل اهل حیله‌گری، خدعه و خنجر از پشت زدن است‬‌.

ایشان افزودند: هر وقت به زمانی كه برای پایان مذاكرات معین شده نزدیك می شویم، لحن طرف مقابل بخصوص امریكاییها، تندتر، سختتر و خشن تر می شود. این جزء شگردها و حیله های اینهاست. مسئولین امریكا به مناسبت اینكه یك دلقك صهیونیست آنجا رفته و حرفهایی زده برای اینكه خود را كنار بكشند مطالبی گفتند اما ایران را هم متهم به تروریسم كردند. این حرف خنده آور و این اظهارات سخیف و مشمئزکننده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016