پنجشنبه 21 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
27 آذر» حضور اتباع افغان در استان مازندران "ممنوع" اعلام شد
پرخواننده ترین ها

سقوط یک شی نورانی در آبهای غرب مازندران

ساری - مردم غرب مازندران بامداد پنجشنبه شاهد سقوط یک شی نورانی در آبهای منطقه بوده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، یک شی نورانی ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه در آسمان غرب مازندران مشاهده شد و در آبهای منطقه سقوط کرد.

صیادان و منابع مردمی در تنکابن و رامسر، صبح امروز شاهد سقوط یک شی نورانی و درحال آتش سوزی بودند که در آبهای شهرستان رامسر سقوط کرده است.

180298_531.jpg

اگر چه برخی منابع عنوان می کنند که احتمالا یک فروند بالگرد در آسمان غرب مازندران سقوط کرده است اما تاکنون پیگیری های فرودگاه های استان این مسئله را تایید نکرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: سقوط این شی نورانی بامداد امروز بوده است که در آسمان شهرهای غرب مازندران به راحتی قابل روئیت بوده است.

وی اظهار داشت: پس از بروز این حادثه با فرودگاه های استان تماس حاصل شد که پرواز هر گونه هواپیما اعم آموزشی و تفریحی را این موقع صبح در آسمان استان رد کرده اند.

وی بیان داشت: همچنین دریابانی استان، نیز تاکنون هیچ گزارشی از سقوط و آتش سوزی بالگرد در آبهای استان گزارش نکرده اند.

احمدی مسئول روابط عمومی فرودگاههای مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، سقوط هرگونه هواپیما و بالگرد را در آسمان استان رد کرد و گفت: اداره هوانوردی نیز چنین موضوعی را تایید نکرده است و شاهید سقوط هیچ نوع هواپیما یا بالگرد نبوده ایم.

محمد بهار، رییس اداره ایمنی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران هم در گفتگو با خبرنگار مهر سقوط هرگونه بالگرد و هواپیما را در آبهای استان به ویژه حوزه رامسر و بابل تکذیب کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016