یکشنبه 24 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

نامه ۱۱۲ نماينده به رئيس جمهور برای شناسايی عاملان حادثه شيراز

عضو کميسيون اجتماعی مجلس از نامه ۱۱۲ نفر به رئيس جمهور برای شناسايی عاملان وقايع اخير شيراز خبر داد.

ايرج عبدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ايلنا گفت: نمايندگان در نامه خود به رئيس جمهور خواستار رسيدگی و برخورد با عاملان حادثه شيراز شده‌اند و در همين راستا خواستار برخورد با عوامل امنيتی و مسئولان استانداری شده‌اند که در اين راستا کم‌کاری کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين نماينده امضا کننده نامه به رئيس جمهور برای پيگيری حوادث اخير شيراز و حمله به علی مطهری در اين شهر افزود: با توجه به اينکه در قانون اساسی حق اظهار نظر آزادانه برای نمايندگان وجود دارد متخلفانی که با برخورد خارج از قانون خود مسبب آسيب رساندن به علی مطهری نماينده تهران شده‌اند٬ بايد مورد پيگرد قانونی قرار بگيرند و نبايد اينگونه باب شود که هر کس خلاف عقايد عده‌ای سخن بگويد به وی حمله‌ور شوند.

به گزارش ايلنا متن نامه نمايندگان مجلس به رئيس جمهور به اين شرح است:

جناب آقای دکتر روحانی رئيس جمهور محترم

با اهدای سلام، با توجه به حادثه اسف‌انگيز حمله خشونت‌آميز عده‌ای به خودروی حامل آقای علی مطهری نماينده مجلس شورای اسلامی در شيراز برای ممانعت از سخنرانی ايشان در دانشگاه شيراز در تاريخ دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۳، نظر به وقوع جرم مشهود از طرف مهاجمان و انفعال و اهمال از طرف مسئولان امنيتی و مديران اجرايی اين شهر که منجر به ايجاد رعب و وحشت در شهر شيراز و آسيب‌ديدگی اين نماينده مجلس گرديد لازم است پيگيری خود را تا حصول به شناسايی بازداشت محاکمه و مجازات مجرمان و معرفی آن‌ها به جامعه ادامه داده و گزارش کار خود را در اسرع وقت به کميسيون امنيت و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی ارائه دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016