دوشنبه 25 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دستگيری ۶۰ نفر با مچ بندهای سبز رنگ در پارتی شبانه


خبرگزاری دفاع مقدس ـ شب گذشته به همت اطلاعات بسيج حوزه ۲۰۷ الغدير تهرانسر تعداد ۶۰ نفر با مچ بندهای سبز رنگ که در يک پارتی شبانه در غرب تهران شرکت کرده بودند، شناسايی و دسنگير شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، شب گذشته براساس اطلاعاتی که از سر تيم های اطلاعات بسيج حوزه ۲۰۷ تهرانسر مبنی بر برگزاری يک مراسم پارتی در غرب تهران دريافت شد، پس از کسب دستور قضايی از معاون دادستان و هماهنگی مربوطه با نيروی انتظامی، با حضور پليس امنيت اخلاقی و ضابطين قضايی اطلاعات حوزه مقاومت بسيج ۲۰۷ الغدير، ۶۰ نفر (چهل نفر آقا و۲۰ نفر خانم) در حين ارتکاب جرم و شرب خمر و حالت مستی دستگير شدند.

صمد اسدی فرمانده حوزه ۲۰۷ الغدير تهرانسر نيز در گفتگويی عنوان کرد: در اين پارتی که در يک باشگاه ورزشی بدنسازی مربوط به يک دستگاه غيردولتی برگزار شد، از پيشرفته ترين ابزار و وسايل نورپردازی استفاده شده بود و نکته قابل توجه اين بود که تمام دستگير شدگان دارای مچ بندهای سبز رنگ يک شکل بودند.

وی در ادامه افزود: در اين عمليات مقاديری مشروبات الکی و مواد مخدر کشف و ضبط، و باشگاه مربوطه تا اطلاع ثانوی پلمپ و متهمين نيز برای انجام سير مراحل قضايی تحويل نيروی انتظامی شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016