چهارشنبه 5 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

برای اولین بار: آزمون های بین المللی تخصصی زبان سوئدی (سوئد اکس) در ایران

swedexexam.jpg
استکهلمیان - سازمان سنجش آموزش ایران برای اولين بار آزمون زبان سوئد (سوئداِکس) را در ایران برگزار نمود.

آزمون‌های بین‌المللی تخصصی زبان سوئدی (سوئداِکس) بر اساس چهارچوب جامع شورای اروپا، به عنوان مرجع و مقياس سنجش دانش زبان سوئدی شناخته شده و دارای تائیدیه از ارگان دولتی «سوسنسکا اینستیتوت» می‌باشد.

این آزمون در ايران با همکاری سازمان سنجش آموزش ایران و شركت صاحب امتياز آن «سوئد ورکز اینترنشنال» و با مجوز از سازمان آموزشی «فو لک یونیورسیتت» در محل سازمان سنجش آموزش ایران در تهران برگزار میشود.

این آزمون ها که براساس چهارچوب جامع شورای اروپا، به عنوان مرجع و مقياس سنجش دانش زبان سوئدی شناخته شده است دارای تائیدیه از سازمان دولتی "سوئدیش اینستیتوت" می‌باشد.

آزمون «سوئداِکس» صرف نظر از چگونگی‌ فراگیری زبان سوئدی، دانش زبان سوئدی متقاضی را در هر چهار مهارت گويش، شنيدار، خواندن و نوشتن می‌سنجد.

مدرک «سوئداِکس» که مورد تایید ارگانهای دولتی و موسسات خصوصی سوئد قرار دارد امتيازی در فرآيندهای مهاجرت، استخدام و پذيرش دانشجويی برای دارنده آن محسوب می شود.

پیوندهای مربوط



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016