شنبه 8 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

علی‌اکبر صالحی: يکی دو مورد از مسايل فنی پيچ خورده است

رييس سازمان انرژی اتمی گفت: يکی دو مورد از مسايل فنی پيچ خورده، اگر اين موارد حل شود می‌توان گفت که در مسايل فنی به فهم مشترک رسيده‌ايم.

به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌ای خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) اعزامی به لوزان سوييس، علی‌اکبر صالحی در جمع خبرنگاران در هتل بوغيواژ پالاس در پاسخ به اين که به نظر می‌رسد شما و آقای ظريف در يکی دو روز گذشته عصبانی هستيد، گفت: نه کسی عصبانی و نه ناراحت است. شرايط مذاکره سخت است و با اطمينان و توکل به خدا پيش می‌رويم ما از پشتوانه مردمی و نظام مطمئن هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صالحی در پاسخ به اين‌که توافق را در چند قدمی مذاکره‌کنندگان می‌دانيد، با تاکيد بر اين‌که تا بر روی همه چيز توافق نشود،‌توافقی در کار نخواهد بود، گفت: مذاکره ابعاد فنی، حقوقی و سياسی دارد و اينها همه به هم مرتبط هستند. اگر ابعاد فنی را حل کنيم اما تحريمی حل نشود خب فايده‌ای ندارد.

وی ادامه داد: به لحاظ فنی و حقوقی ما به فهم مشترک قابل توجهی رسيده‌ايم؛ يکی دو مورد است که پيچ خورده و بايد ديد حل می‌شود يا نه. اگر اين فهم حاصل شود در موضوعات فنی فهم مشترک به دست آمده است اما رسيدن به اين فهم به معنای توافق نيست.

رييس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به اين‌که آمدن وزيران خارجه ۱+۵ به معنی رسيدن به تفاهم است، اظهار کرد: وزرا وارد جزييات نمی‌شوند، قبل از آمدن وزرا بايد ديد به يک جمع‌بندی در همه مسايل می‌رسيم يا نه.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016