دوشنبه 10 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

سپاه نیوز: کشته شدن دو پاسدار توسط «پهپاد آمريکايی» در تکریت

15033013422t.jpg
رادیو فردا - به گزارش وب سايت وابسته به سپاه پاسداران دو نیروی سپاه پاسداران در تکریت عراق «توسط پهپاد نيروهای آمريکايی» کشته شده اند.

به گفته وب سايت سپاه نيوز، وب سايت روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،«علی يزدانی» و «هادی جعفری» که اين وب سايت و برخی وب سايتهای ديگر آنان را «مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عراق» معرفی کرده اند، روز سوم فروردين کشته شده اند.

سپاه نیوز نوشته است: علی يزدانی «به همراه هادی جعفری طی عملياتی در تکريت عراق برای مبارزه با عوامل تکفيری، توسط پهپاد نيروهای آمريکايی در عراق» کشته شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ارتش آمریکا خبر کشته شدن اعضای سپاه در حمله پهپادهای خود را تکذیب کرد
بی بی سی - فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا گفته است که در روزی که سپاه پاسداران ایران می‌گوید دو عضوش در تکریت کشته شده‌اند، هیچ حمله ای در منطقه تکریت انجام نداده است.

سپاه پاسداران اعلام کرده بود که دو تن از اعضایش که به عنوان مستشار نظامی در عراق شرکت داشتند، روز سوم فروردین (۲۳ مارس) در اثر حمله یک پهپاد آمریکایی در اطراف تکریت کشته شده‌اند.

اما ارتش آمریکا می گوید که در روزهای ۲۲ تا ۲۴ مارس به هیچ هدفی در منطقه اطراف تکریت حمله نکرده است.

پایگاه خبری سپاه پاسداران، اسامی دو مستشار کشته شده را علی یزدانی و هادی جعفری اعلام کرده است.

بر اساس گزارش سپاه نیوز، این دو نفر در جریان عملیات علیه نیروهای گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) در شهر تکریت کشته شده اند.

ارتش عراق و شبه نظامیان شیعه مورد حمایت ایران از چند هفته پیش عملیات گسترده ای را برای خارج کردن تکریت از کنترل داعش آغاز کردند.

اما این عملیات دو هفته پیش به دشواری برخورد و متوقف شد.

سپس دولت عراق از ائتلاف به رهبری آمریکا خواست که علیه مواضع داعش در تکریت عملیات نظامی انجام دهد.

حمله هواپیماهای ائتلاف به رهبری آمریکا به مواضع داعش در تکریت از روز ۵ فروردین (۲۵ مارس) آغاز شده است، اما مقامات آمریکایی گفتند که پروازهای شناسایی را از یک روز قبل آغاز کرده بودند.

مراسم تشییع پیکر هادی جعفری، روز جمعه هشتم فروردین در آمل و علی یردانی روز شنبه، نهم فروردین در تهران برگزار شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016