جمعه 14 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

حسین شریعتمداری: اسب زین شده را دادیم و افسار پاره تحویل گرفته‌ایم

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت‌وگو با فارس در خصوص بیانیه مشترک قرائت شده در پایان مذاکرات ایران و 1+5 گفت: نام توافق دو مرحله‌ای را بیانیه مطبوعاتی گذاشتیم. وی افزود: در یک کلمه باید گفت که اسب زین شده را داده‌ایم و افسار پاره تحویل گرفته‌ایم.

حملات محافظه‌کاران به بیانیه مشترک لوزان
دیگربان - گروهی از فعالان سایبری حزب‌الله٬ بیانیه مشترک ایران و گروه ۱+۵ در پایان مذاکرات «لوزان» را به قرارداد «ترکمنچای» و «کمپ‌ دیوید» تشبیه کرده و نوشته‌اند این بیانیه نشانه شکست ایران بود.

یکی از نیرو‌های فعال حزب‌الله در شبکه اجتماعی «گوگل پلاس» نوشته بیانیه «لوزان» به قرارداد «کمپ دیوید» ختم خواهد شد.

یکی دیگر از این فعالان سایبری هم بیانیه «لوزان» را قرارداد «لوزان‌چای» دانسته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


یکی از نیرو‌های حزب‌الله در صفحه خود در قالب یک طنز به نقل از محمد‌باقر قالیباف٬ شهردار تهران نوشته که «فردو» تا ۲۰ فروردین برای استراحت و تفریح مردم آماده می‌شود.

یکی دیگر از این نیرو‌های «ارزشی» هم از مقام‌های مسئول خواسته زمین تاسیسات اتمی «فردو» را در اختیار تیم فوتسال قم قرار دهند تا در این زمین ورزشگاه فوتبال بسازد.

یک فعال دیگر حزب‌الله هم نوشته که محمد‌جواد ظریف با امضای این بیانیه نشان داد که مجلس شورای اسلامی «پشم» است.

پیام فضلی‌نژاد٬ یکی از کارکنان موسسه کیهان نیز بیانیه «لوزان» را به «نوزاد مرده لوزان» تشبیه کرده است.

یک روحانی نزدیک به سازمان بسیج هم در صفحه «گوگل پلاس» خود نوشته مسئله اینجاست که آقای جلیلی هم می‌توانست این‌ها را {مراکز هسته‌ای} تعطیل کند و همین امتیازات را بگیرد.

برخی دیگر از نیرو‌های حزب‌الله در صفحات خود به شدت از این بیانیه انتقاد کرده و نوشته‌اند مفاد آن با خواسته‌های علی خامنه‌ای در تضاد است.

آن‌ها نوشته‌اند که در انتظار سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی درباره این بیانیه خواهند ماند.

یک نیروی ارزشی دیگر هم در واکنش به اعتراض‌ دوستان خود از آن‌ها سئوال کرده «چه انتظاری از انتهای ماجرای توافق داشتند که این‌قدر غافل‌گیر شده‌اند؟»

پیش‌بینی می‌شود اعتراض‌ها و انتقاد‌های تند نیرو‌های حزب‌الله به تیم مذاکره کننده ایران و بیانیه مشترک «لوزان» که از شامگاه پنجشنبه آغاز شده در روز‌های آینده افزایش قابل ملاحظه‌ای یابد.

احتمالا نمایندگان محافظه‌کار مجلس دومین گروهی خواهند بود که در ساعات و روز‌های آینده حملات خود علیه این بیانیه را آغاز خواهند کرد.

تیترهای معنی دار امروز سایت محافظه کار رجا نیوز:
titrmanidarrajanews.jpg


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016