یکشنبه 16 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

اردوغان سه‌شنبه به ایران سفر می‌کند

48CA511A-996E-4A43-844E-92498153B3A7_w640_r1_s_cx15_cy0_cw80.jpg
به گزارش رادیو فردا٬ رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه و هیئت همراه او، روز سه‌شنبه ‍۱۸ فروردین، برای دیدار با حسن روحانی و آیت‌الله خامنه‌ای به تهران سفر می‌کنند.

سفر رئیس‌جمهوری ترکیه، پس از آن انجام می‌شود که او به شدت از نقش ایران در خاورمیانه انتقاد کرد.

رئیس جمهوری ترکیه، هفته گذشته، با متهم کردن ایران به تلاش برای تسلط بر منطقه خاورمیانه گفته بود که تلاش‌های تهران، آنکارا، عربستان و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس را «به ستوه» آورده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این گفته‌های سبب شده بود تا گروهی از نمایندگان اصولگرای مجلس ایران، خواستار لغو سفر آقای اردوغان شوند؛ آنچه با واکنش دولت در تهران مواجه و لغو احتمالی این سفر رد شد.

خبرگزاری دولتی ترکیه، آناتولی و خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی، ایرنا، می‌گویند برنامه سفر رئیس‌جمهوری ترکیه، برای روز سه‌شنبه است.

به گفته آناتولی، رئیسان جمهوری دو کشور قرار است در مورد روابط دو طرف، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی گفت‌وگو کنند.

این نخستین سفر رئیس‌جمهوری ترکیه به تهران طی ۴ سال گذشته است و اردوغان را هیئت عالی‌ همکاری‌های ایران و ترکیه همراهی می‌کند.

ایرنا و آناتولی در عین حال می‌گویند قرار است رئیس‌جمهوری ترکیه با آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، نیز دیدار کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016