چهارشنبه 19 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

استکهلم: سمینار تروریسم در سوئد با حضور اسکار هدين، روزنامه‌نگار سوئدی و ماگنوس نورل، کارشناس ترور، ۱۸ آوریل

کميته استکهلم حزب دمکرات کردستان ايران با همکاری سازمان کنگره چند فرهنگی ايران در سوئد و سازمان آ.ب.اف، روز شنبه ۱۸ آپريل سميناری تحت عنوان تروريسم در سوئد برگزار می کند. اين سمينار همزمان برای يادبود ترور سه فعال سياسی عضو حزب دمکرات کردستان ايران به نام های ابوبکر (کامران) هدايتی، کريم محمدزاده و عفت قاضی در سوئد و نيز بررسی خطر ترور امروزه در سوئد می باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين سمينار يک روزنامه نگار به نام اسکار هدين شرکت می کند. ايشان يک فيلم به نام کماندوی ترور دارد که در سال ۲۰۰۲ پخش شده و در جامعه سوئدی و ايرانی با واکنش های بسياری مواجه شده است. اين فيلم راجع به اين ترورها و نقش مستقيم مامورين جمهوری اسلامی در آنها می باشد. لازم به ذکر است که در اين سمينار بخش هايی از اين فيلم نيز پخش خواهد شد.

همچنين فرد ديگری به نام ماگنوس نورل حضور می يابد. ايشان کارشناس امور ترور و محقق موسسه واشينگن دی سی برای سياست خاور نزديک می باشد که درباره تهديد ترور امروزه در سوئد صحبت می کند، تهديد هم از سوی سازمان های تروريستی مانند داعش و القاعده و هم از سوی کشورهايی مانند ايران و سوريه.

لازم به ذکر است که در گزارش سال ۲۰۱۴ پليس امنيت سوئد موسوم به سپو که هفته گذشته منتشر شد، به فعاليت جاسوسی کشورهايی مانند ايران در سوئد اشاره شده است.

محل سمينار و تاريخ:

ورود برای همه آزاد است و زبان سمينار به سوئدی خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016