شنبه 22 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

قشقاوی: مقامات سعودی از اعمال اشد مجازات برای دو مأمور مجرم خبر دادند

معاون وزير خارجه ايران از ملاقات حسين صادقی، سفير ايران در رياض با عالی‌رتبه‌ترين مقام مسوول سعودی درباره موضوع دو مأمور مجرم عربستانی در روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حسن قشقاوی، معاون کنسولی، پارلمانی و امور ايرانيان وزير خارجه افزود: در اين ديدار مسوول عالی‌رتبه سعودی در پاسخ به پيگيری‌های سفير ايران درباره ماجرای فرودگاه جده اظهار که اتفاقی که افتاد مايه تأسف شديد ما و خجالت‌آور است. مرتکبين اين عمل غيرانسانی و ناشايست هم اکنون در زندان به سر می‌برند و پرونده نزد مدعی‌العموم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



او ادامه داد: اين مقام مسوول در ادامه قول داد که جز به اشد مجازات آن‌ها هرگز رضايت نخواهيم داد و شما را در جريان موعد آن قرار خواهيم داد تا خانواده قربانيان از نزديک شاهد آن باشند.

شايان ذکر است در ملاقات مشابه ديگری، صادقی، سفير جمهوری اسلامی ايران با معاون وزير خارجه عربستان، وی نيز با حيوانی خواندن عمل انجام شده گفت: وزارت خارجه عربستان نيز به نوبه خود خواستار اشد مجازات در صدور حکم برای اين دو مجرم سعودی است.

قشقاوی در پايان گفت: وزارت امور خارجه در جريان کامل جريحه‌دار شدن احساسات و افکار عمومی هموطنان عزيز است. به همين دليل تا حصول نتيجه قطعی به پيگيری مستمر خود ادامه داده، همگان را در جريان امر قرار خواهد داد.

وی گفت: البته مطالب اغراق‌آميز و غيرواقعی نيز عمدتاً در فضاهای مجازی در جريان است که نبايد به آن‌ها توجه شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016