یکشنبه 30 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

سفر رئیس جمهور افغانستان به تهران

81576357-6396844.jpg
محمد اشرف غنی رییس جمهوری افغانستان که صبح امروز یکشنبه به تهران آمده است، دقایقی پیش در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد مورد استقبال رسمی دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، در مراسم استقبال رسمی، پس از نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی افغانستان ، روسای جمهوری دو کشور از یگان تشریفات سان دیده و سپس اعضای هیات های عالی رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

مذاکرات خصوصی روسای جمهوری ایران و افغانستان بلافاصله پس از مراسم رسمی استقبال، آغاز شد.

قرار است پس از مذاکرات خصوصی روسای جمهوری دو کشور، نشست مشترک هیات های عالی رتبه، به ریاست روحانی و اشرف غنی برگزار شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نخستین سفر محمد اشرف غنی به دعوت رسمی روحانی انجام شده است.

رییس جمهوری اسلامی افغانستان را در این سفر محمد محقق معاون دوم رییس اجراییه، صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه، محمد حنیف اتمر مشاور امنیت ملی رییس جمهور، اکلیل حکیمی وزیر دارایی، داوود شاه صبا وزیر معادن و پترولیم و سید حسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان و جمعی دیگر از مقامات دولتی افغانستان همراهی می کنند.

اشرف غنی و هیات عالی رتبه همراه وی در جریان این دیدار رسمی دو روزه، با مقامات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران دیدار و دو طرف درباره راه های توسعه و تقویت همکاری های دو جانبه و نیز تحولات منطقه ای و بین المللی گفت و گو و تبادل نظر می کنند.

قرار بود این سفر در ماه گذشته انجام شود که به علت سقوط بهمن و کشته شدن نزدیک به صد نفر در استان پنجشیر افغانستان به تعویق افتاد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016