یکشنبه 30 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

ادعای شبکه عربستان: دیکتاتور یمن احتمالا به ایران پناهنده خواهد شد

سایت شبکه تلویزیونی الاخباریه عربستان سعودی نوشت: نباید به ایران فرصت تاثیر گذاری و ایفای نقش در بحران یمن داده شود .

به گزارش پایگاه خبری «تیک»: ایران می خواهد در بحران یمن نقش ایفا کند، از این رو، محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران درباره راه حل سیاسی در این کشور سخن گفت، اما ایرانیان اکنون بر سر مسئله علی عبد الله صالح مانور می دهند و احتمال می رود صالح به یکی از این سه کشور عمان، ایران و جیبوتی پناهنده شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ایرانیان می خواهند این امتیاز را به دست بیاورند و نقش تاثیر گذاری ایفا کنند اما تقریبا ایران نقش تماشاچی را ایفا می کند. این کشور می خواهد نقش هدایت کننده را ایفا کند، اما با توجه به شرایط سیاسی و نظامی و قطعنامه شورای امنیت، عملیات عاصفه حزم (طوفان قاطعیت) درباره تحولات یمن حرف اول را می زند. ایرانیان می خواهند اوضاع (تحولات یمن ) را به تعویق بیاندازند، اما ما نمی خواهیم به آنان فرصت دهیم.

روسیه با تحویل سامانه دفاعی اس سیصد، لغو ممنوعیت فروش سلاح و تلاش برای جلو انداختن زمان اعلام توافق هسته ای، رضایت ایران را درباره صدور قطعنامه بر ضد جنبش انصار الله به دست گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016