چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

دوره‌ی آموزشی بدنس‌سازی برای خانم‌های ایرانی توسط این ورزشکار امریکایی حاشیه‌ساز شد

ronnie 1.jpg
تقاطع - سفر رونی کُلمن، قهرمان امریکایی چندین دوره‌ی مسابقات بدنس‌سازی جهان به ایران و برگزاری دوره‌ی آموزشی توسط او برای خانم‌های ایرانی، حاشیه‌ساز شده است.

این حاشیه‌‌ها به حدی بوده که از یک سو، مسوولان وزارت ورزش و جوانان و دعوت‌کنندگان کلمن به منتقدان سفر او به ایران قول داده‌اند که این قهرمان پرآوازه‌ی بدنسازی نه برای زنان فیگور بگیرد و نه با آن‌ها عکس بیندازد؛ و به طور کلی هیچ حرکت "غیرشرعی" در جریان سفر او رخ ندهد.

از سوی دیگر، آن‌گونه که حسین طلا، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفته، مسوولان فدراسیون بدنسازی نیز اعلام کرده‌اند که رونی کلمن بعد از حضور در ایران به مزار "شهدای گمنام" در "بهشت زهرا" خواهد رفت.

بر اساس گزارش‌ها، کُلمن، امروز چهارشنبه (۲ اردیبهشت-۲۲ اپریل) وارد تهران می‌شود و در مدت حضورش در ایران، یک دوره‌ی سه روزه کلاس آموزشی را در یکی از دانشگاه‌های تهران با حضور ۴۰ زن و ۱۸۰ مرد برگزار می‌کند. دوره‌ای که هزینه‌ی آن به یک میلیون و هشتصد هزار تومان می‌رسد.

این ویدئو، گزارش انتقادی صداوسیمای جمهوری اسلامی از سفر کلمن به ایران است که روز گذشته، از بخش‌های خبری مختلف پخش شد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016