سه شنبه 8 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

گزارش‌های ضدونقیض از توقیف یک کشتی تجاری توسط ایران در خلیج فارس

0,,17053299_303,00.jpg
بی بی سی - گزارش‌هایی از توقیف یک کشتی تجاری در تنگه هرمز و هدایت آن به سوی بنادر ایران توسط شناورهای نظامی این کشور منتشر شده است.

گزارش های اولیه از آمریکایی بودن این کشتی حکایت داشت، اما وزارت دفاع آمریکا می‌گوید که این کشتی مرسک تیگریز نام دارد و با پرچم جزایر مارشال در آبهای ساحلی ایران در حال حرکت بوده است.

سرهنگ استیون وارن، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفته است که یک ناوشکن نیروی دریایی و یک جنگنده این کشور به نزدیکی محل حادثه اعزام شده اند تا شرایط را تحت نظر بگیرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته او، پنج شناور نظامی ایران این کشتی را به سوی جزیره لارک هدایت کرده اند.

هنوز از علت احتمالی توقیف این کشتی گزارشی در دست نیست.

گفته می شود که قایق های گشتی ایران ابتدا به سوی این کشتی تجاری تیر هشدار شلیک کرده اند و سپس آن را با ۳۴ خدمه به سوی بندرعباس برده اند.

خبرگزاری تسنیم، نزدیک به سپاه پاسداران از یک "منبع آگاه" نقل کرده است که: "درباره صحت یا عدم صحت این موضوع به‌ زودی اطلاع رسانی خواهیم کرد."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016