جمعه 11 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

معاون استاندار تهران: عملکرد‌ مقام‌های جمهوری اسلامی باعث شده ۹۰ درصد جوانان از اسلام فاصله بگیرند

81345538-6007427.jpg
دیگربان - شهاب‌الدین چاوشی٬ معاون سیاسی استاندار تهران گفته ۹۰ درصد جوانان کشور از اسلام و احکام آن فاصله گرفته‌اند و ایران سال‌هاست که غربی‌ها را در مذاکرات هسته‌ای «سر کار گذاشته است.»

آقای چاوشی این مطالب را در دفاع از سخنان حسن روحانی درباره وظایف پلیس و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران بیان کرده است.

وی بی‌آنکه نامی از مراجع تقلید و رئیس مجلس خبرگان رهبری ببرد گفته برخی از کوته‌بینان از سخنان رئیس جمهوری درباره وظایف پلیس برداشت‌های «انحرافی» کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


چاوشی اضافه کرده که حسن روحانی نگرانی آسیب دیدن اسلام در ایران است و به همین خاطر نیز گفته وظیفه پلیس اجرای اسلام نیست بلکه اجرای قانون است.

به گفته وی اگر در جمهوری اسلامی هرکس بخواهد هر طور که اسلام را می‌فهمد اجرا کند، دین اسلام را به «ملعبه‌ای» برای «هوس‌های سیاسی» تبدیل می‌شود.

وی افزوده در گذشته کسانی که می‌خواستند بر اساس تشخیص خود اسلام را اجرا کنند با قتل‌های‌های زنجیره‌ای «اعتبار» و «حیثیت» حمهوری اسلامی را نشانه رفتند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به انتقاد از عملکرد مقام‌های جمهوری اسلامی پرداخته و گفته این نوع عملکرد‌ها باعث شده ۹۰ درصد جوانان از اسلام فاصله بگیرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016