دوشنبه 14 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

واکنش پلیس ایران به رواج به‌کارگیری «بادیگارد» برای «سلبیریتی‌ها»

رادیو زمانه - رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی ایران می‌گوید مجوز استفاده از محافظ شخصی برای افراد، تنها با دستور قضایی یا حکم شورای تأمین استان‌ها یا دستور شورای امنیت کشور صادر می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی ایران می‌گوید مجوز استفاده از محافظ شخصی برای افراد، تنها با دستور قضایی یا حکم شورای تأمین استان‌ها یا دستور شورای امنیت کشور صادر می‌شود.

armin2522.jpg
حضور آرمین 2AFM(آرمین زارعی)، خواننده رپ به همراه بادیگاردش در مراسم ختم مرتضی پاشایی خبرساز شد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، اخیراً شماری از چهره‌های شناخته‌شده در حوزه سینما و موسیقی و حتی افراد ثروتمند با همراهی محافظان شخصی در در مکان‌های عمومی حاضر می‌شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس این گزارش روشن نیست مسئولیت این بادیگارد‌ها با چه نهاد یا مؤسساتی است.

این در حالی است که تقی مهری، رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در واکنش به پدیده محافظان شخصی که عموماً با بدن‌های ورزیده و قد بلند و لباس مشکی هنرمندان سرشناس را همراهی می‌کنند، گفت: «در کشور ما اگر کسی بخواهد که از او محافظت شود باید مراحل مختلفی را طی کرده و مجوزهای لازم در این خصوص اخذ شود و اینطور نیست که هرکسی که خواست برای خودش یک محافظ یا تیم حفاظت داشته باشد.»

به گفته این مقام ارشد نیروی انتظامی در ایران به سبب امنیت بالا نیازی به محافظ شخصی نیست و حتی اگر مجوزی نیز در برخی موارد صادر شود این مجوز‌ها موقت است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016