سه شنبه 15 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

نرگس محمدی بازداشت شد

خبرگزاری هرانا – نرگس محمدی فعال حقوق بشر، با مراجعه مأمورين امنيتی به منزل شخصی اش بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، صبح روز سه شنبه ١۵ ارديبهشت، مأمورين امنيتی با حکم قضايی، نرگس محمدی را بازداشت و به زندان اوين منتقل کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از منابع مطلع در اين باره به گزارشگر هرانا گفت: “صبح امروز مأمورين برای بازداشت خانم محمدی آمده بودند، ولی ايشان از رفتن امتناع کرده بود و در را باز نکرده بود، مأمورين تهديد کرده بودند که به زور وارد خانه می شوند و در نهايت هم ايشان را بازداشت و به زندان اوين منتقل کردند.”

از دلايل بازداشت و اتهامات جديد اين فعال حقوق بشر اطلاعی در دست نيست، دادگاه نرگس محمدی به تازگی به دليل عدم پرونده توسط وکلا اخيرا به تعويق افتاده بود و قرار بود امروز سه شنبه، وکلای پرونده جهت مطالعه پرونده به شعبه ١۵ دادگاه انقلاب مراجعه نمايند.

اين کنشگر مبارزه با اعدام که قرار بود به اتهامات تبليغ عليه نظام، اجتماع و تبانی به قصد اقدام عليه امنيت ملی و تشکيل و عضويت در گروه غيرقانونی، از سوی قاضی صلواتی محاکمه شود، پيش از اين درخواست دادگاه علنی کرده بود.

نرگس محمدی از فعالين حقوق بشر، عضو کارزار لغو گام به گام اعدام و ازسخنگوی کانون مدافعان حقوق بشر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016