شنبه 19 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

یک عضو حزب اعتماد ملی بازداشت شده است


حجت‌الاسلام منتجب‌نيا

قائم مقام حزب اعتمادملی خبر داد که يکی از اعضای اعتماد ملی در آستانه عيد نوروز در منزل خود بازداشت شد.

حجت‌الاسلام و المسلمين منتجب‌نيا در پاسخ به سوال خبرنگار ايلنا٬ در مورد نامه اخير مجمع روحانيون به رئيس جمهور در مورد ممنوع‌التصويری و ممنوع‌البيانی رئيس دولت اصلاحات و پاسخ رئيس‌جمهور به مجمع روحانيون تصريح کرد: اطلاعات من در اين حد است که ظاهرا آقای رئيس‌جمهور در اين رابطه به قوه قضاييه نامه‌ای نوشتند و درخواست داشتند که مستندات اين موضوع ارائه گردد و مشخص شود دستور ممنوع‌التصويری و ممنوع‌البيانی به استناد چه موضوعی انجام شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منتجب‌نيا در ادامه افزود: اين تصميم جای تعجب دارد که به يکباره تصميم گرفتند اين شخصيت نظير رييس دولت اصلاحات را در آستانه انتخابات به طور رسمی ممنوع‌التصوير کنند و در جرايد و رسانه‌ها امکان درج نام ايشان وجود نداشته باشد.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در ادامه يادآور شد: اين اقدام سوال‌برانگيز است که به چه دليل فردی که ۶ سال پس از وقايع سال ۸۸ ممنوع‌التصوير و ممنوع‌البيان نبوده٬ به يک باره در ‌آستانه انتخابات ممنوعيت برای وی ايجاد می‌شود و مجمع روحانيون مبارز در اين راستا به عنوان تشکيلات وزين و اصيل و تنها تشکيلاتی که حضرت امام (ره) تاييد کرده‌اند٬ اگر آقای روحانی رئيس اين مجمع نيز نبودند بايد اين اقدام را انجام می‌داد و اين کار بسيار پسنديده‌ای است.

وی در ادامه اظهار داشت: رئيس‌جمهور به عنوان مجری قانون اساسی يکی از وظايفش بنابر قانون اساسی اجرای قانون اساسی است٬ که اين مسئله از بديهيات مسلم در اين عرصه است و بايد رئيس‌جمهور در اين مسئله ورود کند و اين ممنوعيت را بررسی کند و در راستای حل آن گام بردارد.

حجت‌الاسلام منتجب‌نيا همچنين در ادامه در مورد حصر دو تن از کانديدای انتخابات سال ۸۸ افزود: در مورد کسانی که در حصر هستند٬ اين همه از آقای رئيس جمهور درخواست شد که به عنوان رئيس جمهور در اين زمينه اقدامی انجام دهند٬ اما متاسفانه در اين زمينه چيزی را مشاهده نکرديم و اگر اقدامی هم شده٬ آثار آن را نديده‌ايم.

منتجب نيا در ادامه خاطرنشان کرد: يکی از اعضای حزب اعتماد ملی به نام سيدناصر قاضی‌زاده در استان تهران در آستانه عيد نوروز در منزل خود بازداشت شد که بيش از ۵۰ روز از بازداشت وی می‌گذرد؛ ما هر چه برای اطلاع از اين موضوع تلاش کرده‌ايم٬ به ما نگفتند که اين فرد در کجا بازداشت است و علت بازداشت وی چيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016