دوشنبه 21 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

مصلحی، وزير سابق اطلاعات: يهوديان برای اجرای نقشه‌های پليدشان به دنبال "معاويه‌ها" هستند


حیدر مصلحی

وزير سابق اطلاعات بر لزوم توجه به فتنه‌های دشمنان انقلاب و اسلام در آينده تاکيد کرد و گفت: اتاق فکر صهيونيست‌ها فتنه‌های بزرگتر از سال ۸۸ را برای کشور برنامه‌ريزی کرد‌ه‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحی در نخستين شب يادواره شهدای مدرسه علميه حقانی در اين مدرسه، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ايران با هدفی والا از سوی امام راحل تحقق يافت که اين اهداف والا عرصه‎های ملی و فراملی را در برگرفت. ايجاد حکومت اسلامی، فراهم کردن زمينه برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) و همچنين بيدار کردن ملل مسلمان از جمله اين اهداف والا بود که با نهادينه کردن روحيه شهادت در مردم شکل گرفت. در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، دشمنان به دنبال ايجاد فتنه‎های گوناگون در کشور بودند و اين فتنه‌ها همگی بر گرفته از اتاق‌های فکر صهيونيست‌ها بود و بايد مطمئن باشيم که آن‌ها فتنه ۸۸ را پی‌ريزی کردند و امروز نيز به دنبال فتنه بزرگتری هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: روحانيت نقش بسيار مهمی در مقابله با آسيب‌ها و کشاکش‎های ضدنظام دارد؛ همان‌گونه که روحانيت درصد سال گذشته اين چنين رفتار کرده است؛ روحانيون مظهر تجلی دين هستند و يهود هم از ابتدا با دين و اين مظاهر اصيل دين مشکل داشت. يهوديان در دربار معاويه نيز حضور پيدا کردند و از وی برای ضربه به اسلام سود بردند و اين حضوردر دوره‌‏های مختلف ادامه يافت و امروز نيز به اشکال مختلف ادامه دارد. يهوديان امروز نيز به دنبال معاويه‌هايی هستند که از اين طريق به جامعه اسلامی ضربه بزنند.

وی با بيان اين‌که « يکی از فعاليت‎های مهم يهوديان در سراسر جهان، ايجاد اتاق‎های فکر مقابله با نظام اسلامی است و آن‌ها از عوامل داخلی برای اجرای نقشه‎های پليد خود سود می‎جويند.» گفت: يکی از خروجی‌های اين اتاق‎های فکر خارج کردن ذهنيت و روحيه آمريکا ستيزی در مردم است؛ برای اين کار نقشه‎های فراوانی در ذهن دارند. آن‌ها روی آقازاده‏‌ها کار خواهند کرد و از اين طريق سعی می‎کنند به کشور ضربه وارد کنند؛ از يک طرف کار فرهنگی و زيرساختی می‎کنند و از ديگر سوی در مذاکرات برای ما شرط و شروط می‎گذارند.

وزير سابق اطلاعات افزود: آن‌ها می‎خواهند بغض و کينه مردم نسبت به آمريکا را از بين ببرند و به همين دليل سعی می‎کنند با ارايه چهره‌ای منطقی و حق‌مدار و صلح‌طلب توپ را به زمين ما بياندازند و مسئولان ما را به عنوان مقصران به نتيجه نرسيدن مذاکرات و اين وضعيت بد و تحريمی جلوه دهند. رهبر معظم انقلاب خطوط اسلامی اين مذاکرات را ترسيم کرده‌اند. حفظ عزت کشور مهمترين خط قرمز ماست که بايد در اين مذاکرات به خوبی اين خط حفظ شود.

وی ادامه داد: دشمنان در طول تاريخ اسلام به دنبال به اضمحلال کشور بوده‌اند و به همين دليل از هر فشاری در اين رابطه استفاده خواهند کرد؛ بايد با شناخت حيله‎های دشمنان در اين امور اقدام کنيم.

وی با بيان اين‌که «مذاکره‌کنندگان آمريکايی از ۱۰۰ حقوقدان برای بيان کلماتشان استفاده می‌کنند»، گفت: بايد مراقب عوامل فتنه‌زا در کشور باشيم؛ زيرا دشمنان روی اين مهره‎ها سرمايه‌گذاری کرده‎اند. دستگاه اطلاعاتی ما اين حرکات را رصد کنند و اين طرح را در اختيار تيم مذاکره کننده قرار دهند.

مصلحی گفت: در يکی از جلسات مذاکرات طرف انگليسی سخنی به ميان آورد که مذاکرات را به نتيجه مطلوبی می‌رساند، اما نماينده آمريکا با استفاده از کاغذ کوچکی اجازه سخن گفتن به او را نداد که آن کاغذ در اختيار ما قرار گرفت و همين مسايل باعث شد که فرانسوی‌ها از توافق ژنو دو جلوگيری کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016