سه شنبه 5 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
27 اردیبهشت» وزارتِ دروغ!
31 فروردین» دلايل خوش رويي‌هاي پوتين در قبال ايران چيست؟
پرخواننده ترین ها

امير عبداللهيان: موفقيت در مذاکرات ايران و روسيه، تحويل اس ۳۰۰ در اولين فرصت ممکن

مسکو - ايرنا - حسين اميرعبداللهيان معاون عربی و آفريقايی وزير امورخارجه ايران از موفقيت مذاکرات با مسکو در باره روند تحويل سامانه دفاع هوايی اس ۳۰۰ در اولين فرصت ممکن خبر داد.

به گزارش ايرنا، اميرعبداللهيان که در مسکو بسر می برد در جمع خبرنگاران در خبرگزاری روسيا سگودنيا در اين زمينه اظهار کرد: مذاکرات در مورد تحويل اس-۳۰۰ به ايران با طرف روسی موفقيت آميز بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی خاطرنشان کرد که حل کامل مساله تحويل مجموعه های اس-۳۰۰ به ايران به طول نمی انجامد و تحويل اين تسليحات در اولين فرصت ممکن انجام می گيرد.

معاون وزير امور خارجه ايران عصر دوشنبه در مورد مذاکرات با طرف روسی در مورد اس-۳۰۰ گفت که همه چيز به خوبی پيش رفت.

رييس جمهوری روسيه در فروردين ماه گذشته ممنوعيت تحويل مجموعه های اس-۳۰۰ به ايران را که در دوره حکومت ديميتری مدوديف رييس جمهوری وقت روسيه وضع شده بود را لغو کرد.

پس از اعلام رسمی روسيه برای تحويل اس ۳۰۰ به ايران، رسانه های رژيم صهيونيستی اعلام کردند که بنيامين نتانياهو نخست وزير اين رژيم در يک سفر محرمانه به مسکو تلاش کرد که مانع اين اقدام شود، که از طرف کاخ کرملين رد شد.

حسين اميرعبداللهيان معاون عربی و آفريقای وزير امورخارجه ايران از عصر روز يکشنبه برای انجام ديدار کاری دو روزه در مسکو بسر می برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016