یکشنبه 10 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

هشدار کم‌سابقه علی مطهری به حسن روحانی

E6B27AFC-1EF6-4753-BD18-D3E05532A312_w640_r1_s.jpg
علی مطهری با انتقاد از «همراهی» برخی مقام‌های دولت یازدهم با طرفداران «خفقان» در کشور به حسن روحانی نسبت به روند «بسته‌تر» شدن فضای آزادی بیان هشدار داده و از آمادگی مجلس برای استیضاح وزیر کشور خبر داد.

آقای مطهری این هشدار را در پی لغو سخنرانی‌اش که قرار بود پنجشنبه هفته گذشته در کرج انجام شود به رئیس دولت یازدهم داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در نامه خود نوشته این مراسم با فشار امام جمعه کرج٬ تهدید‌های «یک نهاد نظامی» {سپاه پاسداران} و «بی‌مسئولیتی» استاندار البرز لغو شده است.
مطهری با اعلام این مطلب که امام جمعه٬ نهاد نظامی و نماینده مجلس نمی‌تواننند در امور «اجرایی» دخالت کنند٬ نوشته نتیجه این دخالت‌ها هرج و مرج و حکومت ملوک‌الطوایفی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از نامه خود از روحانی پرسیده «این وضعیت در دولت شما تا کی قرار است ادامه پیدا کند و برخی استانداران سست عنصر به اجرای اوامر دوستان نادان انقلاب بپردازند؟»

مطهری در نامه خود افزوده مردم ایران و کسانی که به روحانی رای داده‌اند «همراهی مسئولان اجرایی با طرفداران خفقان را در این دولت برنمی‌تابند.»

این نماینده مجلس در پایان نامه خود به روحانی هشدار داده در صورت ادامه این روند به همراه گروه دیگری از نمایندگان طرح استیضاح وزیر کشور را در دستور کار خود قرار خواهند داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016