دوشنبه 11 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
5 خرداد» قيمت گاز خانگی و تجاری ۱۵ درصد افزايش يافت
24 فروردین» سال ۹۴ با گرانی کالاهای اساسی آغاز شد
پرخواننده ترین ها

خودروسازان قيمت‌ها را افزايش می‌دهند

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس، از تصميم جدی خودروسازان داخلی برای افزايش قيمت خودرو بعد از افزايش قيمت بنزين خبر داد.

غلام محمد زارعی دوشنبه در گفت‌و گو با ايلنا در ياسوج گفت: خودروسازان داخلی بر افزايش قيمت خودرو بعد از افزايش قيمت بنزين را داشته و اکنون اين موضوع در حال بررسی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی افزود: البته مجلس، دولت و شورای رقابت با افزايش هرگونه قيمت خودرو مخالف بوده،است، مگر اينکه استدلال خودروسازان بتواند آنها را قانع کند.

نماينده بويراحمد و دنا در مجلس، تحليل خودروسازان برای افزايش قيمت خودرو را افزايش نرخ بنزين و کالا و خدمات مرتبط با خودرو بيان کرد.

زارعی گفت: خودروسازان می‌گويند بعد از افزايش نرخ بنزين، قيمت کالا و خدمات مرتبط با خودرو نيز افزايش يافته و اگر قيمت خودرو افزايش پيدا نکند خودروسازان متضرر خواهند شد.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا درصد افزايشی قيمت خودرو از سوی خودروسازان به مجلس اعلام شده است؟ خاطرنشان کرد: تاکنون درصد افزايشی قيمت خودرو به کميسيون صنايع و معادن مجلس از سوی خودروسازان اعلام نشده اما آنان اصرار بر افزايش قيمت خودروهای داخلی دارند.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس ، دولت و شورای رقابت با افزايش قيمت خودرو مخالف بوده و بايد منتظر باشيم که استدلال خودروسازان در اين ارتباط چيست و البته ممکن است استدلال خودروسازان ، مجلس ، دولت و شورای رقابت را قانع کند.

زارعی درخواست دولت، مجلس و شورای قيمت را از خودروسازان، افزايش کيفيت خدمات خودروهای داخلی اعلام کرد.

وی گفت: به‌زودی نشستی در اين‌باره با حضور نمايندگان خودروسازان، مجلس، دولت و شورای رقابت برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016