سه شنبه 12 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

فيروزآبادی: داعش به حدود ۴۰ کيلومتری مرز ايران برسد نابود می‌شود

رئيس ستادکل نيروهای مسلح گفت: داعش جرأت نزديک شدن به مرزهای ايران را ندارد و نبايد گزارشی که فرمانده نيروی زمينی ارتش ارائه داده بود، رسانه‌ای می‌شد چراکه برخی از شبهه‌ها را ايجاد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشگر بسيجی سيدحسن فيروزآبادی صبح امروز در حاشيه آيين افتتاح مجتمع فرهنگی شهيد حسن طهرانی‌مقدم که در سازمان پدافند غيرعامل کشور برگزار شد، با اشاره به ويژگی‌های شخصيتی و اخلاقی امام (ره) و شيوه مبارزاتی وی قبل و پس از انقلاب، گفت: امام راحل در انديشه‌های خود به اقتصاد مقاومتی توجه ويژه‌ای داشته است و معتقد بودند که ما بايد کارخانه‌ها و مراکز توليدی و منابع‌مان را در اين جهت فعال کنيم.

سرلشگر فيروزآبادی ادامه داد: اگر می‌خواهيم که مشکلات امروز کشورمان حل شود، بايد هر چه بيشتر به رهنمودهای ايشان توجه کرده و در مسير آن حرکت کنيم.

وی افزود: داعش جرأت نزديک شدن به مرزهای ايران را ندارد و نبايد گزارشی که فرمانده نيروی زمينی ارتش ارائه داده بود، رسانه‌ای می‌شد و متاسفم که گزارش ايشان رسانه‌ای شده و برخی از شبهه‌ها را ايجاد کرد. اگر داعش به نزديکی ۴۰ کيلومتری مرزهای ايران برسد، قطعاً نابود خواهد شد.

سرلشگر فيروزآبادی با اشاره به اينکه داعش يک گروه ساختگی و هدفمند است، گفت: بين ديدگاه‌ داعش و ديدگاه اهل سنت تفاوت وجود دارد و اهل سنت به اهل‌بيت عشق می‌ورزد؛ در صورتی که داعش به هيچ چيز پايبند نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016