چهارشنبه 20 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
پرخواننده ترین ها

کشف خط لوله پنج کيلومتری انتقال سوخت قاچاق در هرمزگان

بندرعباس- ايرنا- فرمانده دريابانی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران دريابانی استان ، خط لوله پنج کيلومتری انتقال سوخت قاچاق در شهرستان ميناب کشف شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سرهنگ احمد دادستانی چهارشنبه با اعلام اين خبر به خبرنگاران اظهار داشت: اين خط لوله که توسط قاچاقچيان در زير ماسه ها و آب دريا پنهان شده بود، با انجام عمليات اطلاعاتی در نزديکی روستای زيارت شهرستان ميناب کشف شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرهنگ دادستانی با بيان اينکه قاچاقچيان با استفاده از اين خط سوخت را از ساحل به شناورهای متخلف منتقل می کردند، گفت: اکنون خط لوله مذکور از زير ماسه ها و آب دريا بيرون کشيده و مسير انتقال سوخت قاچاقچيان قطع شده است.

لوله گذاری از ساحل به دريا يکی شگردهای قاچاقچيان سوخت در هرمزگان است وظرف يکسال گذشته ۲۱کيلومتر لوله گذاری کشف شد که عمده آنها در شهرستان سيريک واقع در ۱۷۵کيلومتری شرق استان بوده است.

پارسال بيش از ۳۳ ميليون ليتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد که در مقايسه با سال قبل تر بيش از ۲۱ درصد افزايش داشته است.

سال گذشته بيش از ۷۰ ميليون ليتر قاچاق سوخت در کشور کشف شد که ۴۱ درصد از آن در هرمزگان کشف شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016