چهارشنبه 20 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
10 خرداد» گزارش: پررنگ شدن فعالیت جریان بهار
5 خرداد» همه رازهای سیاسی سال ۹۴ در این ۳ عکس
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: تا آخر از پاکدستی بقایی دفاع خواهم کرد

url_26.jpg
محمود احمدی‌نژاد با انتقاد از نحوه بازداشت حميد بقايی و اطلاع‌رسانی قوه قضائيه در اين خصوص از معاون اجرايی خود در دولت دهم به عنوان فردی «پاکدست» نام برده است.

آقای احمدی‌نژاد در بيانيه‌ای که خطاب به مردم ايران صادر کرده نوشته بقايی فردی «مومن و انقلابی» است و تمام عمر خود را صرف «خدمتگزاری» به مردم کرده است.

رئيس دولت دهم افزوده مقايسه نحوه برخورد با بقايی و ديگران نشان‌ می‌دهد که رفتار با وی تا چه ميزان از «ضوابط و مبانی حقوقی» برخوردار بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمدی‌نژاد اضافه کرده که اعلام بازداشت بقايی از سوی سخنگوی قوه قضائيه برخلاف فتوای علی خامنه‌ای بوده است.

وی نوشته اعلام بازداشت بقايی بدون بیان علت بازداشت باعث شد «فرصت‌طلبان٬ انواع اتهامات کذب و ناجوانمردانه را نثار کسی کنند که در حبس است.»

احمدی‌نژاد اضافه کرده مسئوليت سلامت حمدی بقايی برعهده مسئولان ذی‌ربط {قوه قضائيه} است و آنها بايد فرصت استفاده از حقوق قانونی را به وی بدهند.
رئيس دولت دهم افزوده به طور قاطع از «پاکی، پاک‌دستی و حقانيت بقايی تا آخر دفاع خواهد کرد.»

حميد بقايی دو روز پيش آن‌طور که برخی رسانه‌‌ها اعلام کرده‌اند با شکايت نهاد رياست جمهوری و به اتهام دست داشتن در يک پرونده «فساد مالی» بازداشت شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016